arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۱۹ آبان ۱۳۹۱

دانشجوی 26ساله، معاون واحد دانشگاه آزاد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شریان نیوز نوشت:

بعد از استقرار فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد و تکیه بر صندلی ریاست این دانشگاه ، شاهد تغییرات مدیران اصلی ، میانی و درجه سوم در مجموعه دانشگاه آزاد بودیم به طوری که  تا تاریخ 23 خرداد 1391 شاهد تغییر 42 نفر از مدیران ارشد این دانشگاه بودیم. در این میان بحث تغییرات شتابزده و غیر کارشناسی شده همواره مطرح بود.

اخیراً نمونه ای از این جابجایی های پرابهام را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه که به عنوان بزرگترین و اولین دانشگاه نفتی کشور است دیده ایم ، طبق اعلام سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه آقای قنبری دازمیری جای خود را به ناصر اخلاقی داد و ناصر اخلاقی اکنون معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه است.


اما این انتصاب از دو منظر قابل بررسی است ، ابتدا اینکه عزل قنبری مانند سایر عزل های دانشگاه آزاد شتابزده بوده است و اکنون هشت ماه بیشتر از انتصاب وی در سمت معاونت آموزشی نگذشته بود . آقای قنبری سابقه مدیریت در معاونت های مختلف در دانشگاه های کشور را داشت. آقای اخلاقی 26 ساله اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد رشته نفت است که در کارنامه خود سابقه تدریس و یا عضویت در هیئت علمی ندارد.
 

امید آن بود که با ورود آقای دانشجو شاهد روند اینگونه انتصاب ها قطع گردد ولی متاسفانه رویشی چشمگیر داشته و این روزها تملق و چاپلوسی برای روسای واحد ها سکه رایج شده است.
نظرات بینندگان