arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۳۸۱۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۱

پای ژنرال "آلن" هم به جنجال جنسی "پترائوس" کشیده شد/ یوروش پلیس به منزل معشوقه پترائوس و تفتیش وسایل او

ماجرای استعفای رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا، به خانه معشوقه او در کارولینای شمالی کشیده شد. نیروهای اف بی آی شامگاه دوشنبه به تفتیش منزل پائولا برادول پرداختند و مدارک و اسناد زیادی را در غیاب او از منزلش خارج کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماجرای استعفای رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا، به خانه معشوقه او در کارولینای شمالی کشیده شد. نیروهای اف بی آی شامگاه دوشنبه به تفتیش منزل پائولا برادول پرداختند و مدارک و اسناد زیادی را در غیاب او از منزلش خارج کردند.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ مدارک محرمانه ای که گفته می شود طبق آنها، این زندگی نامه نویس شخصی دیوید پترائوس که متاهل است و دو فرزند هم دارد، ادعا کرده کنسولگری آمریکا در بنغازی محل حبس مخفیانه و غیرقانونی زندانیان لیبیایی بوده است و دلیل اصلی حمله افراد مسلح به این ساختمان در سپتامبر گذشته آزادی این افراد بوده است. مسئله ای که بزعم خانم برادول، معشوقه اش دیوید پترایس در مقام ریاست سیا از آن اطلاع داشته است.

اما سئوال اصلی و چیزی که این روزها مایه شگفتی جمهوریخواهان در آمریکا شده این است که چرا نتیجه تحقیقاتی که از تابستان شروع شده بود، درست بعد از پیروزی باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری رسانه ای شده است.

از سوی دیگر آقای پترائوس تنها مقام ارشد آمریکایی نیست که با پائولو برادول ارتباط داشته است. جانشین پترایس در افغانستان یعنی ژنرال جان الن در ارتباط با این پرونده تحت بازجویی قرار گرفته و گفته می شود هزاران ایمیل بین او و جیل کلی یکی از زنان مرتبط با این پرونده رد و بدل شده است.

جیل کلی همان شخصی است که پس از دریافت پیامهای تهدید آمیز با شکایت از برادول، باعث شد رد پای رییس مستعفی سیا به این پرونده جنجالی باز شود.

 پای ژنرال جان آلن هم به جنجال جنسی دیوید پترائوس کشیده شد 

ژنرال جان آلن، فرمانده آمریکایی نیروهای ناتو در افغانستان نیز در رابطه با جنجال جنسی دیوید پترائوس، رئیس پیشین سازمان سیا با یک زن، تحت تحقیق قرار گرفته است. خبرگزاری فرانسه علت تحقیق در مورد جان آلن را ارسال نامه های الکترونیکی "نامناسب" از جانب او به جین کلی یک زن مربوط به جنجال جنسی دیوید پترائوس ذکر کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ دیوید پترائوس هفته گذشته از مقام خود استعفا داد و علت این اقدام را رابطه نامشروع با پاولا برادویل، روزنامه نگاری که نوشتن زندگی نامه او را بعهده داشت، عنوان کرد.

خبرگزاری فرانسه علت تحقیق در مورد جان آلن را ارسال نامه های الکترونیکی "نامناسب" از جانب او به جین کلی یک  ذکر کرده است.

یک مقام پنتاگون به خبرنگاران گفته است پلیس فدرال آمریکا،اف بی آی، نزدیک به ۳۰ هزار صفحه مکاتبات الکترونیکی میان جان آلن و جین کلی، یک تن از شخصیتهای کلیدی در رسوایی جنسی دیوید پترائوس را بدست آورده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، خانم کلی به اف بی آی گفته بود نامه های الکترونیکی تهدید آمیز دریافت کرده است. تحقیقات پلیس فدرال نشان داده است که این نامه های تهدید آمیز را پاولا برادویل، زندگی نامه نویس دیوید پترائوس نوشته است.

به گزارش رسانه های بین المللی، لئون پانه تا، وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه گفته است وزارت دفاع روز یکشنبه از قضیه جان آلن آگاه شده است.

وی در دامه گفته است ژنرال جان آلن فعلا در سمت خود به عنوان فرمانده نیروهای ناتو در افغانستان باقی میماند اما مساله ابقای او در این پست در سال آینده درکمیته نیروهای مسلح مجلس سنا بررسی خواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
9
71
شاید علتش تفاوت فرهنگی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
عجب جوابی دادی، دمت گرم!
خواننده انتخاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
18
3
جدا خیلی مسخره است چند وقت پیش یک پرونده در ایران بود مال یک خانمی که شوهرم داشت با یک مرد دیگه ای رابطه برقرار کرده بود بعد شوهرشم کشته بود بعد رسانه های همین امریکاییها دادو بیداد که حقوق بشر پایمال شده این زنرو میخواهند چه کار کنند و حقوق بشر.......یادتون که هست بعد حالا یک ژنرال امریکایی با یک خانم یک رابطه داشته حالا هر چی دلیل اصلی بوده مهم نیست مهم اینه که به این دلیل برکنارش کردند این حقوق بشر این احترام به حریم شخصی افراد در غرب و ......... قضاوت با شما
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
10
در شرکتی که بنده کار میکنم و دفتر اصلی در نیویورک است هر ساله تمام کارکنان شرکت بدون استثنا باید امتحانی را پشت سر بگذارند که تماما مربوط به رفتارها و حرکات توی شرکت میباشد.
به عنوان مثال قسمتی از این امتحان مربوط به مزاحمتهای آقایان یا خانمها برای همدیگر میباشد.
بعد از هر قسمت تستی وجود دارد که مربوط میشود به اینکه کارمند صد در صد منظور شرکت را فهمیده است.
همینطور بخشهای دیگری از رشوه گرفتن یا دادن وجود دارد که اگه هر کدام از این مسائل اتفاق بیافتد فرد علاوه بر اخراج در اختیار نیروهای پلیس قرار خواهد گرفت.
تمام این مسائل بخاطر این است که اولا شرکت همیشه کمترین شکایت را داشته باشد و بیشترین اعتبار را . همینطو محیط کار چه برای مردان و چه خانمها محیط امن باشد . سوما برای کسانی که قرار است سهام این شرکت را بخرند این اطمینان وجود داشته باشد که شرکت بخاطر این مسائل هیچوقت اعتبارش را از دست نخواهد داد. و دلیلش این است که هر ساله تمام شرکتهای معتبر ملزوم هستند که تمام شکایات و .... را برای اطلاع عموم منتشر کنند.
با تشکر از آتلانتا
پندارنیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
3
12
این بابا آبروی سازمان سیا را برد آخه آدم رئیس خفن ترین سازمان باشه و بعدش رابطش لو بره. زشت نیست؟؟!!!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
1
26
باز دموشون گرم که نمیگن آقای ژ-پ - الف . همین شجاعتشون قابل تقدیریه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
2
19
اين نشانه آزاردي مطبوعاته كه اين موضوعات فاش ميشه و نيمذاره هر كسي با خيال آسوده دروغ بگه يا .....
نظرات بینندگان