arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۲۶ آبان ۱۳۹۱

صالحی به دیپلمات زن خارجی چه گفت که از خنده روده بر شد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نجف زاده صرفا این هفته را با ترجمه صحبت های انگلیسی وزیر امورخارجه در دیدار با یک خانم دیپلمات خارجی شروع کرد.

خبرنگار واحد مرکزی خبر  گفت:دکتر! ناقلا !چی به این خانم گفتی که اینجوری روده بر شده...و ترجمه صحبت های صالحی به خانم دیپلمات پخش شد:"از عکستون خیلی جوونتر به نظر می رسید...".نجف زاده گفت شاید این هم نوعی دیپلماسی است...کسی چه می داند.

بعد از ریسه رفتن های این خانم نوبت به بخش بعدی صرفا جهت اطلاع رسید.


رسیدیم به انتقاد از برخی کارخانه های خودروسازی .مجری صرفا جهت اطلاع بخشی از صحبت های رییس کارخانه ای که پراید تولید می کند منتشر کرد که در آن آمده بود:"پراید مثل هندوانه نشکافته است و برخی خیلی راضی اند و برخی خیلی ناراضی.ما فرایندهامان را تحت کنترل نداریم و بنده خودم هم سواد خودروسازی چندانی ندارم."
نجف زاده گفت:همین می شه که میگن مرگ دست خداست .پراید فقط وسیله است.


در آیتم بعدی صحبت هایی از استاندار تهران پخش شد که از خبرنگار واحد مرکزی خبر گلایه می کرد که چرا"سهم شهردار از آنتن پنج ساعت و سهم استاندار پنج ثانیه است!".تمدن درباره کنداکتور و جدول پخش خبر هم توصیه هایی به خبرنگار داشت که نجف زاده گفت:"شما به فکر مشکلات استان تهران و حل آنها باشید آقای استاندار!این یک دانه کنداکتور را بگذارید در دست دوستان ما در پخش باقی بماند.


 خبرنگار صرفا به بیمارستانی که قرار بوده همه تشکیلات آن کاملا ایرانی باشد سر زد و با کندن برچسبی که روی آرم های خارجی تجهیزات بیمارستان بود پرسید:"این مارک های خارجی را اینطور لاپوشانی کرده اید...معنای تولید داخلی اینه؟".


بخش جالب ماجرا وقتی بود که صحبت های کوتاهی از نماینده ای در ستاد قاچاق کالا پخش شد که به شدت از ورود خودروهای لوکس خارجی گله می کرد .دوربین صرفا جهت اطلاع بعد از خروج نماینده از ستاد قاچاق کالا با او همراهی کرد و علاوه بر برخی حاشیه های قابل تامل ،سوار شدن نماینده بر یک خودروی لوکس خارجی را ثبت کرد.نجف زاده گفت:به به ...به به...به به!".


پخش یک مصاحبه مردمی جالب از مردی که نامش منوچهر بودهم بخش دیگر صرفا بود.مجری گفت:خانه ای در منوچهری ریخته ولی منوچهر راضی نیست.بعد منوچهر گفت:"متاسفانه!شانسی که آوردیم هیچکس طوری نشده!!".


کنایه به اوضاع اینترنت هم یکی از بخش های دیگر بود."قرار شده دیگه ایران اینترنتشو از کابل دریایی امارات،چی بود اسمش ...فجیره...نگیره...یعنی خداحافظ کابل خاطره انگیز...خداحافظ اون کوسه ،اون نهنگی که می اومدی تقی به توقی می خورد کابل اینترنت ما را پاره می کردی.یعنی خداحافظ اینترنت دیزلی؟...واقعا خداحافظ"؟!امیدوارم به یک نوستالژی تبدیل بشه.


آیتم دیگر  انتقاد به شهرداری بود."مث اینکه شهرداری ورامین یه بخشنامه ای زده که کسی حق نداره برای حاجی که برگشته پارچه نویسی و پلاکارد و اینا بزنه رو در و دیوار.
اگه سد معبره یا از اموال بیت الماله یا چهره شهرو خراب می کنه یه بحث دیگه است اما طرف رو دیوار خونه خودش می خواهد تبریک بگه...ببخشید صرفا به  شهرداری ورامین چیکار داره ؟"


صرفا جهت اطلاع این هفته تلنگر درون سازمانی هم داشت.کامران نجف زاده به رییس صداو سیما گفت:"شما رفته بودید منطقه زلزله زده...دیدیم وقت بازدید از ساخت و سازهای منطقه زلزله زده یک دفعه حس زیبایی شناختی تان گل کرد.گفتید این بچه هه چه قشنگه!...رییس مگر نوبت بازبینی فیلم و سریال است؟شما کجا رفتید رییس؟!"


سوال و جواب نجف زاده و رییس سازمان محیط زیست هم در هیات دولت مشخص کرد پلنگ با کلت کشته شده و تفنگ بیهوشی در استان تهران بوده و رییس محیط زیست معتقد است چون محیط بان برای آوردنش یک توک پا تا تهران نرفته مقصر است.نجف زاده از رییس محیط زیست پرسید یک ساعت و نیم راه تا تهران است.می توانست برود و تفنگ را بیاورد و برگردد؟رییس محیط زیست گفت:می توانست.


نجف زاده هم گفت می توانست اما پلنگ احتمالا تا بازگشت این بابا همه را می خورد.

نجف زاده در بخش پایانی صرفا این هفته هم گفت:" اجلاس اسکاپ چند نفر سخنرانیشون رو از روی نوشته خوندند که این کار خیلی هم خوبه اما همشون تپقهایی می زدند که بیا وببین .می گم اشکال نداره نطق ادم رو یک متخصص ویامشاوربنویسه به شرط اینکه قبلش ادم اون نطق رو بخونه که اینجوی مثل اجلاس اسکاپ تپق بارون نشه .اسم اینها رو نمی گیم چیکار کنیم دیگه این هفته تریپ حفظ حریم شخصی زدیم ."

نظرات بینندگان