arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱

ورژن متفاوت حادثه میدان کاج، اینبار در نیویورک! / تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



بی تفاوتی عابران و یک عکاس آمریکایی در برابر سقوط مردی روی خط آهن متروی نیویورک و مرگ وی جنجالی شده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ شبکه پنج تلویزیون فرانسه گزارش داد: انتشار عکسی در نشریه آمریکایی نیوریورک پست جنجالی شد. مردی روی ریل مترو سقوط کرد، قطار سر رسید و این مرد کشته شد.

گزارشگر این شبکه گفت: «تصاویر ویدئویی مردی را قبل از این که توسط یک خیابانگرد به روی ریل مترو پرتاب شود را نشان می دهد. عامل این جنایت مورد بازجویی قرار گرفته است. اما آنچه که باعث ناراحتی مردم شده است، بی تفاوتی عابران در مقابل این حادثه بود. عده زیادی در زمان حادثه منتظر مترو و شاهد ماجرا بوده اند. یکی از این افراد آنقدر فرصت داشته است که موفق به گرفت چندین عکس از این حادثه شده است.

http://ayandehonline.com/files/fa/news/1391/9/15/88_260.jpg

این مرد گفته است، برای متوجه کردن راننده قطار چندین بار فلش دوربین خود را فعال کرده است. اما این اظهارات کسی را متقاعد نکرد. یکی از کاربران اینترنتی در این باره نوشت، آن قدر وقت بوده است که شخصی موفق شده است چندین عکس از ماجرا تهیه کند، پس چرا کسی برای جلوگیری از این حادثه کاری نکرده است؟ ! ما در چه عصری زندگی می کنیم؟ عکس گرفتن مهمتر (از نجات جان یک انسان) است! من از این مسئله واقعا متاثر هستم. یکی از نشریات آمریکایی سئوالات زیادی در این رابطه مطرح کرده است.»
نظرات بینندگان