arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۱۴ دی ۱۳۹۱

شکست خانگی چلسی و برد پرگل لیورپول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چلسی سال جدید میلادی را با یک شکست خانگی مقابل تیم قعر جدولی کوئینک پارک رنجرز آغاز کرد تا دوباره تماشاگران لندنی مقابل بنیتس به خشم بیایند.

رقابتهای هفته بیست و یکم فوتبال لیگ برتر انگلیس شب گذشته با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های کوئینک پارک رنجرز، لیورپول و اورتون مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

چهارشنبه شب تیم فوتبال چلسی در حضور بیش از 41 هزار تماشاگر ورزشگاه استمفوردبریج مقابل تیم قعر جدولی کوئینزپارک رنجرز با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. تک گل این دیدار را "شاون رایت فیلیپس" هافبک اسبق چلسی در دقیقه 78 برای رنجرز به ثمر رساند.

در دیگر دیدار شب گذشته لیورپول در حضور 44 هزار تماشاگر ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 3 بر صفر از سد ساندرلند گذشت. "رحیم استرلینگ" (19)، لوئیز سوارز (26،53) گل های لیورپول را در این بازی به ثمر رساندند.

نیوکاسل بحران زده نیز  که در دو بازی قبلی 11 گل خورده بود در سنت جیمزز پارک با نتیجه 2 بر یک مغلوب اورتون شد. "پاپیس سیسه" در دقیقه 2 نیوکاسل را پیش انداخت اما اورتون با گل دقیقه 43 "لیتون بینز" به بازی برگشت و ویکتور آنیکبه هم در دقیقه 60 نتیجه را 2 بر یک به سود شاگردان دیوید مویس کرد تا اورتون یک پیروزی شیرین خارج از خانه را کسب کند.

نظرات بینندگان