arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۱

عامل اصلي دعواي فردوسي پور و قلعه نويي از باشگاه استقلال شكايت كرد

یکی از عکاسان ورزشی كه عكس هاي تمرين پرحاشيه استقلال را به برنامه 90 رسانده بود، با حضور در کمیته انضباطی از استقلالی ها شکایت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از عکاسان ورزشی كه عكس هاي تمرين پرحاشيه استقلال را به برنامه 90 رسانده بود، با حضور در کمیته انضباطی از استقلالی ها شکایت کرد.

به گزارش انتخاب و به نقل از جام، چندی پیش در جریان دیدار دوستانه استقلال برابر پیکان امیر قلعه نویی پسر خود را با شماره 8 استقلال به میدان فرستاد که اعتراض یکی از هواداران را در پی داشت و کمی بعد استقلالی ها با این هوادار درگیر شده و او را از ورزشگاه بیرون کردند.

یکی از عکاسان ورزشی حاضر در تمرین (نصیر مقدری-عكاس خبر ورزشي) از این صحنه ها عکس گرفت و بیرون از ورزشگاه نیز از هوادار مذکور در حالی که به صورت وی آسیب رسیده بود عکس گرفت و این عکس ها را براي پخش در برنامه 90 به فردوسي پور رساند. فرداي آن روز نيز عكس ها در روزنامه خبر ورزشي و سايت خبرآنلاين منتشر شد.

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال این اتفاق را برنامه ریزی شده دانست و روز بعد به این عکاس اجازه ورود به محل تمرین استقلال داده نشد و در روز بازی با راه آهن نیز هواداران استقلال با الفاظی ناپسند علیه وی شعار دادند.

مقدری اخیرا با حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر مصاحبه های انجام شده و همچنین شعارهای سرداده شده علیه وی از استقلالی ها شکایت کرد.

نظرات بینندگان