arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۱

بگوویچ: حاشیه‌های پرسپولیس ازمنچستر و رئال هم بیشتر است!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت كه در پرسپولیس با کسی مشکل ندارد و پس از رفع مسائل مالیاتی‌اش با تیم پاس همدان به تمرین‌های سرخپوشان بازمی‌گردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، وینگو بگوویچ درباره شایعه جدایی‌اش از این تیم، علت دوری‌اش از سرخ‌پوشان در چند روز گذشته و ارزیابی خود از آینده این تیم در لیگ برتر با ایسنا گفت و گویی انجام داده است که می خوانید؛
 

* آقای بگوویچ شایعه‌های زیادی مبنی بر احتمال جدایی شما از پرسپولیس وجود دارد.
- نه. این موضوع اصلا درست نیست چرا که من چند روزی برای حل مشکلات مالیاتی خودم با باشگاه پاس نمی‌توانم در تمرین‌های پرسپولیس شرکت کنم. فدراسیون فوتبال به من اجازه نمی‌دهد روی نیمکت پرسپولیس بنشینم و تا زمانی که مشکل مالیاتی خود را حل نکنم نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. بنابراین به همین علت بوده که نتوانسته‌ام در چند روز اخیر کنار پرسپولیس باشم اما امیدوارم که تا پایان بهمن این مسئله رفع شود.
 

* گفته شد شما در تمرین روز گذشته با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی هم کرده‌اید.
- (می‌خندد) این هم صحت ندارد. نمی‌دانم چرا بعضی از خبرنگاران ایرانی این طور هستند. آن‌ها باید در هر شرایطی واقعیت را بنویسند. برای من این کارها خیلی عجیب است. همان طور که به شما گفتم دلیل دور بودنم از پرسپولیس در چند روز قبل مشکل مالیاتی با باشگاه پاس بوده است. در غیر این صورت هنوز در پرسپولیس هستم و با این باشگاه قرارداد دارم هیچ صحبتی هم با گل‌محمدی یا مجتبی حسینی و یا با بازیکنان دیگر انجام نداده‌ام.
 

* برخی رسانه‌ها عنوان کرده بودند شما و کریم باقری با یکدیگر مشکل دارید.
- من فقط 24 روز است که به پرسپولیس آمده‌ام، به هر حال 5 روز است که از تیم دور هستم. چطور ممکن است که در این مدت این همه مشکل داشته باشم! متاسفانه رسانه‌های ایران بیشتر به دنبال شایعه و این جور چیزها هستند. کریم باقری برای من فرد بسیار محترمی است. ما چند سال قبل هم با هم کار کردیم. اصلا من نمی‌دانم چرا اینقدر حاشیه دور و بر پرسپولیس زیاد است. پرسپولیس باشگاه بزرگی است اما منچستریونایتد و رئال مادرید هم اینقدر حاشیه ندارند. همه می‌خواهند بدانند که این ماجرا چه شد و آن ماجرا چه شد، در حالی که فقط در ایران این اتفاق می‌افتد. شما اگر از من سوال فنی داشته باشید من وظیفه دارم که پاسخ شما را بدهم. اما در هیچ جای دنیا مربی مجبور نیست اینقدر به سوال‌های حاشیه‌ای و اینکه با چه کسی مشکل دارد و از دست چه کسی ناراحت است، صحبت کند. برای شما یک مثال می‌زنم. رونالدو و سرخیو راموس اگر با هم مشکلی داشته باشند، رسانه‌های اسپانیایی اینقدر روی این موضوع مانور می‌دهند؟ یا یک مثال دیگر روبن و ریبری در تیم بایرن مونیخ اصلا با یکدیگر صحبت نمی‌کنند اما در زمین به خوبی کنار هم بازی می‌کنند و هیچ مشکلی با هم ندارند. حال چطور است که این همه حاشیه اطراف پرسپولیس است؟
 

* مطمئنا در رسانه‌های خارجی هم به این مسائل پرداخته نمی‌شود اما با شما موافق هستیم که در فوتبال ایران پرداختن به حاشیه خیلی وقت است که جای توجه به متن را گرفته است.
- پرسپولیس باشگاه بزرگی است. از روز اولی که به این تیم آمدم با این مسائل آشنا شدم. اما فکر می‌کنید این حاشیه‌ها به نفع کیست؟ فقط دشمنان پرسپولیس از این مسائل سود می‌برند. در 4 سال گذشته پرسپولیس فقط یک جام قهرمانی به دست آورده و آن هم با علی دایی در جام حذفی بوده است. آیا یک جام در 4 سال برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس کافی است؟ دلیل اصلی این اتفاق هم حاشیه‌ها و مسائل زیادی است که پیرامون تیم وجود دارد. انگار بعضی خبرنگاران فقط قصد دارند پرسپولیس را خراب کنند. من واقعا برای آن‌ها متاسفم. این کارها احمقانه است. در زمانی که در ایران بودم همیشه سعی کردم با هر کسی که کار می‌کنم احترام طرف مقابل را حفظ کنم. هر جا که می‌رفتم بعد از رفتنم همه می‌گفتند که بگوویچ انسان جنتلمن و باشخصیتی بود. همین برای من خیلی مهم است. من فردی هستم که به همه احترام می‌گذارم اما این همه حاشیه که معلوم نیست از کجا ساخته می‌شود من را اذیت می‌کند.
 

* پرسپولیس گهر را به سختی شکست داد. فکر می‌کنید در ادامه فصل می‌توانید در چه رتبه‌ای قرار گیرید؟
- ما در بازی‌هایی که با تیم‌های اول تا پنجم جدول مثل استقلال، فولاد و نفت تهران داشتیم نتوانستیم گل بزنیم و مشکل ما همین بود. هرچند که موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. در بازی با گهر هم انصاری فرد چند موقعیت خوب را از دست داد اما این موقعیت‌ها همیشه برای یک تیم به وجود نمی‌آید و باید از آن‌ها به خوبی استفاده کرد. من خیلی امیدوارم که در هفته‌های بعد با بهبود عملکرد خط حمله نتایج مناسبی بگیریم.
نظرات بینندگان