arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱

مخالفت نمایندگان با فوریت طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی یک فوریت طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی که به امضای 50 نفر از نمایندگان رسیده بود، با 97 رأی موافق، 83 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع به تصویب نمایندگان نرسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با نظر مخالف خود برای تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی فوریت این طرح را تصویب نکردند.

به گزارش مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی یک فوریت طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی که به امضای 50 نفر از نمایندگان رسیده بود، با 97 رأی موافق، 83 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع به تصویب نمایندگان نرسید.

طراحان این طرح در بیان دلایل توجیهی ارائه آن عنوان کردند با توجه به ضرورت سالم سازی عرصه های اقتصادی کشور از جرایم اقتصادی و جلوگیری از وارد آمدن پیامدهای ناگوار و بعضا جبران ناپذیر آن در جامعه و نیاز به هماهنگی موثر همه نهادهای متولی مبارزه با این جرایم چه در حوزه پیشگیری و چه برخورد کیفری ، شناسایی و اولویت بندی حوزه های آسیب پذیر اقتصادی ، تخصیص بهینه منابع و برنامه ریزی کارآمد و اثربخش برای مصون سازی آنها در برابر تهدیدهای ناشی از این جرایم ، همچنین برخورد قاطع و بازدارنده با مجرمان اقتصادی این طرح ارائه شده است.
نظرات بینندگان