arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱

منصور پورحیدری: با این شرایط، کار کردن سخت است

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه این تیم تجربه خوبی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد، گفت: با این شرایط مالی، کار کردن برای مسوولان و مربیان استقلال سخت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منصور پورحیدری در جریان تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال با نفراتی که در نقل و انتقالات نیم فصل جذب کرده است، نقاط ضعف خود را برطرف ساخت.

به گزارش انتخاب ورزشی، وی در مورد حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیر قلعه نویی به عنوان مربی و بازیکن بارها در این پیکارها به میدان رفته و علاوه بر وی، بازیکنان تیم نیز تجربه خوبی دارند و امیدوارم با شرایط فنی خوبی که داریم، این گروه سخت را پشت سر گذاشته و به مراحل بالا صعود کنیم.

پورحیدری ادامه داد: به دنبال این هستیم تا چهارشنبه شب نخستین دیدار خود مقابل الریان قطر را با پیروزی به پایان رسانده و شروع خوبی داشته باشیم. البته تیم های عربی، شیطنت های خاص خود را دارند و بازیکنان باید خود را کنترل کرده و 90 دقیقه با هوش و بدون حاشیه باشند.

وی در مورد ارتباط خوب قطری ها با فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا و مشکلات احتمالی استقلال گفت: نگران نیستیم و چنانچه توان خودمان را نشان دهیم، به پیروزی می رسیم.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: هم اکنون استقلال به نام ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و باید مشکلات برطرف شود.

وی گفت: فتح الله زاده و قلعه نویی با اعتبار خودشان، تیم را جمع و جور می کنند و اینگونه کار کردن برای همه سخت است.

 

نظرات بینندگان