arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱

قلعه نوعی: رقابت در گروه مرگ را برای صعود شروع می کنیم/ شناخت کامل از الریان داریم

سرمربی تیم استقلال گفت: شناخت کامل از تیم الریان داریم و می گویم چند ملیتی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیرقلعه نوعی در نشست خبری پیش از بازی با الریان قطر اظهار داشت: از اینکه در قطر هستم خوشحالم چون خودم در سال 1986 در تیم السد قطر بازی می کردم و امیدوارم که همبازی های سابقم در سلامت کامل باشند.
به گزارش انتخاب ورزشی، وی گفت: البته من یک بار هم وقتی سرمربی تیم ملی ایران بودم به قطر آمدم. یک گلایه‌ای در مورد هتل دارم که شرایط مطلوب را ندارد. من به عنوان مسئول فنی باید بگویم.
وی در مورد بازی فردا عنوان کرد: در رابطه با خود بازی امیدوارم اولا بازی با کیفیت باشد. شناخت کامل از تیم الریان داریم و می گوییم چند ملیتی هستند. بازیکنان خوبی در خط هافبک و دفاع دارند.
قلعه نوعی ادامه داد: اگر بتوانیم پل ارتباطی هافک و مهاجم آنها را قطع کنیم به یکی از اهداف خود می رسیم. فکر می کنم شماره 10 این تیم محور اصلی تیمش باشد. 2 بازی گذشته را آنالیز کردیم. یکی را برده و یکی مساوی شده است. تیم بسیار خوبی هستند. در مورد نقاط ضعف این تیم هم حرفی نمی زنم. وی در پاسخ به این سؤال که برای بازی با الریان مشکلی دارند یا خیر گفت: چون بازی اول هستیم با تمام قوا می آییم. نه محروم داریم و نه مصدوم.
قلعه نوعی در خصوص اینکه با اعتماد به نفس حرف می زند اما الریان تیم قوی تری نسبت به سال قبل است، تصریح کرد: اعتقاد دارم چون تیم الریان چند ملیتی است نسبت به سال گذشته قوی تر است اما ما هم استقلال هستیم. تیم بزرگی در آسیا و ایران هستیم و بازیکنان بزرگی داریم و مطمئنا با اهدافی وارد جام شدیم. بازی اول برای ما خیلی مهم است که با تیم بزرگی مثل الریان بازی داریم. این گروه مرگ است و باید با روحیه بالا بازی ها را شروع کنیم. 
 

 

نظرات بینندگان