arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
نشست مسئولان فدراسیون والیبال با تیم های پلی آفی برگزار شد

باشگاه ها باید برای جلوگیری از بد اخلاقی ها تلاش کنند

جلسه مسئولان فدراسیون والیبال با مسئولان تیم های حاضر در پلی آف، امروز برگزار شد. مربیان و مسئولان دغدغه هایشان را با رئیس فدراسیون در میان گذاشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


به گزارش انتخاب ورزشی، در جلسه مسئولان فدراسیون والیبال و سازمان لیگ با تیم های حاضر در پلی آف که امروز یکشنبه 13 اسفند ماه برگزار شد، داورزنی رییس فدراسیون ، افشاردوست دبیر کل ، پورحسن رییس سازمان لیگ، حاتمی مسئول کمیته داوران، درخشنده مسئول رویدادهای بین المللی، مفیدی بازرس فدراسیون، مسئولان هیئت والیبال استان تهران و نمایندگان باشگاههای پیکان، کاله، سایپا و متین حضور داشتند.
در این جلسه نمایندگان تیم های سایپا، پیکان، متین و کاله به بیان دیدگاههای خود در مورد تصمیم مسئولان فدراسیون والیبال پرداختند.
منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ والیبال در این نشست گفت: برای برگزاری مسابقات هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها مشکل ما قبل و بعد از مسابقه است. باید باشگاهها برای جلوگیری از تکرار حواشی و بداخلاقی ها در مسابقات تلاش کنند چراکه هر مشکلی که پیش آید به نام فدراسیون تمام می شود.
در ادامه این نشست نمایندگان باشگاهها در مورد تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر برگزاری مسابقات در سالن 12 هزار نفری نظرات خود را اعلام کردند.
ملکیان مدیر عامل باشگاه پیکان گفت: بروز برخی اتفاقات و حواشی در ورزش طبیعی است اما نباید اجازه داد تا بی اخلاقی برخی ها، به والیبال ضربه بزند و حق سایر تیم ها را ضایع کند. نظر باشگاه پیکان این است که اگر مسابقات در ورزشگاه 12 هزار نفری برگزار می شود باید بدون تماشاگر باشد در غیر اینصورت باید بر اساس ظرفیت خانه والیبال اجازه ورود تماشاگر داده شود. یعنی یک پنجم به تیم میهمان و بقیه به تیم میزبان اختصاص داده شود.
فداکار نماینده باشگاه متین ورامین هم گفت: نماینده عالی دولت در ورامین یعنی فرماندار این شهر، برقراری امنیت مسابقات را تضمین کرده است. ما همچنین موضوع اخلاقی و انضباطی را در ورزشگاه خود تضمین می کنیم و تضمین می دهیم که مشکلی متوجه تیم سایپا نشود. در صورتی که اتفاقی بیفتد سایپا را برنده اعلام می کنیم. در صورتی که مسابقات در ورزشگاه 12 هزار نفری برگزار شود باید برای هزار تماشاگر ورامینی و صد تماشاگر کرجی جایگاه تعبیه شود.
فانی نماینده باشگاه کاله مازندران هم توضیح داد: ما با نظر فدراسیون موافق هستیم و باید تمهیداتی اندیشیده شود که زیبنده والیبال کشور باشد.
صبحانی مدیر عامل باشگاه سایپا نیز اعلام کرد: امسال لیگ آبرومندانه برگزار شد و از این بابت باید از مسئولان فدراسیون والیبال تشکر و قدردانی کرد. ما برای برگزاری مسابقه در ورامین تنها نگران بیشترامنیت اخلاقی هستیم. چراکه ما برای ورزش، ورزش نمی کنیم بلکه برای خلق ارزش ورزش می کنیم.
لازم به ذکر است چهار تیم حاضر در پلی آف لیگ برتر همچنان در انتظار مشخص شدن نظر شورای تامین استان تهران هستند که این شورا در صورتی که برقرای امنیت سالنهای ورامین و خانه والیبال تهران را تامین کند این مسابقات در این ورزشگاهها برگزار می شود در غیر اینصورت بازیهای پلی آف در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.

 

 

نظرات بینندگان