arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱

وحشت از فان‌پرسی در اولدترافورد/ چه خطری مدافعان رئال را تهدید می‌کند؟

دفاع رئال مادرید، مهاجم هلندی منچستریونایتد را بزرگترین تهدید خود در بازی برگشت دور یک ‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌داند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درست پس از دور رفت یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اسم یکی از بازیکنان روی زبان مدافعان رئال مادرید در رختکن سانتیاگو برنابئو شنیده می‌شد. روبین فان‌پرسی. اکثر هواداران تنها 2 فرصتی را به خاطر می‌آورند که بازیکن هلندی در نیمه دوم از دست داد اما وقتی اکثریت هواداران اشتباهات وی را می‌شمردند، بازیکنان رئال مادرید معتقد بودند فان پرسی یکی از بهترین‌ها بوده است.

به گزارش انتخاب ورزشی، یکی از مدافعان رئال پس از آن بازی اظهار داشت: فان‌پرسی آزاردهنده است. او شما را به ستوه در می‌آورد، شوت می‌زند، همیشه در حال دویدن است، گاهی در یک سمت زمین و زمانی در سمت دیگرش ظاهر می‌شود و می‌تواند در اولدترافورد کار را برای ما سخت کند.

منچستر در حالی در این مسابقه به میدان می‌رفت که فان‌پرسی را تنها به عنوان بازیکنی با مهارت‌های تکنیکی فوق‌العاده در اختیار داشت و نه به عنوان یک جنگجو. برخی مثل سرخیو راموس و ژابی آلونسو مقابل او در فینال جام جهانی بازی کرده‌اند اما فان‌پرسی آن زمان و بازیکن فعلی با یکدیگر یک دنیا فاصله دارند. فرگوسن چهره‌ای از او را نشان داده که قبلا وجود نداشته است.

مهاجم هلندی در 35 بازی که در این فصل برای یونایتد به میدان رفته 23 گل به ثمر رسانده که 19 تای آن در لیگ برتر، 3 تا در لیگ قهرمانان و یکی در جام حذفی انگلیس بوده است. اخبار خوب برای رئال مادرید این است که فان‌پرسی در این فصل در بازی‌های خارج از خانه بهتر از زمانی که در اولدترافورد به میدان می‌رود بازی می‌کند.

نظرات بینندگان