arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

باقری: پرسپولیس ثبات مدیریت ندارد و ضربه می خورد

باقری درباره خداحافظی مهدوی‌کیا هم گفت: امیدوارم فینال جام حذفی روز خوبی برای مهدی باشد. حق مهدی بیشتر از این‌هاست. ان‌شاءالله با قهرمانی از فوتبال برود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، کریم باقری در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه به من لطف دارند که می‌گویند دلشان برای ما تنگ شده، فعلاً دور و اطراف باشگاه پرسپولیس هستم، تمرین می‌کنم و وظایفم را خوب انجام می‌دهم. خدا را شکر پرسپولیس شرایط خوبی دارد و تمرین‌های منظمی انجام می‌دهد. بازیکنان خودشان را برای بازی مقابل سپاهان انجام می‌دهند. ان‌شاءالله با یک بازی خوب بتوانند قهرمان شوند.
وی درباره نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ در این فصل گفت: متأسفانه پرسپولیس 10 سال است بالا و پایین دارد و این هم به خاطر عدم ثبات مدیریت در چند سال گذشته است. یادم است در یک سال سه مدیرعامل عوض شد و این نشان می‌دهد که پرسپولیس بی‌ثبات است. امیدوارم که هم پرسپولیس و هم سایر باشگاه‌ها خصوصی شوند. همچنین نمی‌گویم که دیگر سیاسی‌ها در ورزش نباشند اما بیشتر ورزشی‌ها در باشگاه‌ها باشند تا بتوانیم بالاخره یک روز فوتبال واقعا حرفه‌ای داشته باشیم.
باقری در خصوص تبانی در فوتبال تبریز نیز گفت: بحث تبانی تنها در تبریز نیست، در همه جای ایران این اتفاق می‌افتد باید یک روزی جلوی این مسئله را گرفت چون به فوتبال ایران ضربه می‌زند. من امیدوارم روزی فوتبال ما سالم باشد و در این راه همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم کمک کنند.
پیشکسوت پرسپولیس همچنین با اشاره به اینکه لیگ برتر می‌تواند همچنان با 18 تیم برگزار شود گفت:‌ اگر برنامه‌ریزی خوبی وجود داشته باشد، بهتر است لیگ 18 تیمی بماند. فشردگی بازی‌ها یک چیز معمولی است و امروزه در همه جای جهان وجود دارد. فوتبال هم حرفه‌ای شده است و امیدوارم با یک برنامه‌ریزی خوب فصل بعد 18 تیمی بماند.
باقری در خصوص خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا نیز گفت: او می‌خواهد خداحافظی کند و من خیلی دوست دارم در روزی خوب این اتفاق بیافتد. مهدی برای فوتبال این مملکت زحمات زیادی کشیده و ان‌شاءلله با پیروزی و خاطره خوش زمین را ببوسد و فوتبال را کنار بگذارد. مهدی از بازیکنان طلایی فوتبال ماست.

نظرات بینندگان