arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۲

با شماره گیری 8* روی تلفن‎های ثابت خدمات دریافت کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل شرکت مبین وان، گفت: از طریق سرویس 8* که دو رقمی دوست داشتنی نامیده می‎شود و بر روی تلفن‎های ثابت در دسترس است، مشترکین در کلیه‎ی نقاط کشور می‎توانند طیف متنوعی از خدمات را دریافت کنند.

"علیرضا شاه محمدی" در گفت‎وگو با سیتنا (CITNA.IR)، در مورد سرویس های ارزش افزوده بر روی تلفن‎های ثابت، گفت: این سرویس‎ها مشتمل بر ”محتوای مذهبی"، ”سرگرمی"، ”اخبار"، "پیش بینی وضع هوا"، ”بازی های تعاملی"، "محتوای مناسب برای کودکان" و سایر محتواهای مفید می‎باشد.

وی افزود: خدمات ارزش افزوده را می‎توان به دو بخش تقسیم کرد. اول بخش دائمی مثل فال حافظ و آیات قرآن که به صورت روزانه ارسال می‎شود و دیگری سرویس‎های تعاملی است که بر اساس تقاضای مشترک در همان لحظه برای وی فعال و ارسال می‎شود که بخش‎های اطلاع رسانی مثل اعلام نرخ ارز از این دسته است.

مدیرعامل شرکت مبین وان درباره‎ی میزان فراگیری سرویس‎های ارزش افزوده نیز گفت: در حال حاضر ما 15 میلیون نفر مشتری داریم که از این میان 4 تا 5 میلیون نفر از مشترکین فعال هستند. علاوه بر این با توجه به اینکه مبین وان تنها شرکتی است که سرویس‎های ارزش افزوده را هم بر روی تلفن ثابت و هم تلفن همراه ارائه می‎کند، سازمان‎هایی وجود دارند که متقاضی دریافت سرویس‎های ویژه‎ی ما هستند.

وی در خصوص برنامه‎های آتی این شرکت، گفت: برنامه‎ی ما در آینده، معرفی آن دسته از سرویس‎هایی است که کاربرد سازمانی دارند، همچنین سرویس‎هایی که در حوزه‎ی خدمات اجتماعی فعالیت می‎کنند.

شاه محمدی ادامه داد: طی تفاهمی که با وزارت بهداشت صورت گرفته به زودی آموزش‎هایی در زمینه‎ی بهداشت و سلامت از طریق تلفن ثابت و همراه به مجموعه سرویس‎های ارزش افزوده اضافه خواهند شد.
انتهای پیام
نظرات بینندگان