arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴

نژادفلاح: سياسي را مديرعامل پرسپوليس نمي‌دانم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس گفت: من حميدرضا سياسي را مديرعامل پرسپوليس نمي‌دانم.

محمدحسين نژادفلاح در مورد آزاد شدن حميدرضا سياسي مديرعامل باشگاه پرسپوليس و سرنوشت او و سياسي گفت: خادم در اين مورد صحبت کرده است و بر روي اين مسئله صحه نگذاشت که سياسي به عنوان مديرعامل برگردد من هم هميشه گفته‌ام که خواهشم اين است که هدايتي به عنوان عضو هيأت مديره به باشگاه اضافه شود. هدايتي هنوز حکم نگرفته و هضو هيأت مديره باشگاه نشده است.

وي افزود: براساس فرمايش خادم سياسي هنوز عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس است. او مي‌توانست بگويد سياسي هم عضو هيأت مديره است و هم مديرعامل اما او فقط گفت سياسي عضو هيأت مديره است يعني مديرعامل نيست.

نژادفلاح در مورد اينکه مسايل مديريتي پرسپوليس کي حل خواهد شد، گفت: مسائل حل شده است من قائم‌مقام باشگاه هستم، قائم مقامي که با اختيارات کامل مديرعامل به باشگاه آمده است چون مديرعامل زنداني بود من مصلحت نمي‌ديدم که صحبتي کنم. من بهانه‌اي براي کار در باشگاه ندارم و با قدرت کارم را ادامه مي‌دهم. من هيچ وقت سياسي را مديرعامل باشگاه ندانستم. من قائم‌مقام باشگاه هستم و قائم‌مقام سياسي نشده‌ام. اگر به عنوان قائم‌مقام سياسي انتخاب مي‌شدم حتماً به باشگاه نمي‌آمدم.

نژادفلاح با اشاره به حضور برانکو گفت: به برانکو خوش‌آمد مي‌گويم پرفسور برانکو يکي از بزرگترين مربيان است که با بزرگواري قبول کرد در شرايط بحراني به پرسپوليس کمک کند ما برانکو را نياورده‌ايم که حرف‌هاي ما به او منتقل شود بلکه او آمده تا به ما بگويد چه کنيم.
وي افزود: او سرمربي پرسپوليس است و ما براي تحقق اهداف برانکو همه کارها را انجام مي‌دهيم و بهترين بازيکنان را انتخاب خواهيم کرد.

نژادفلاح در مورد اينکه اگر سياسي به باشگاه بيايد او را راه مي‌دهند يا نه،‌ گفت: قدمش روي چشمان ما مگر مي‌شود راهش ندهيم چرا بايد راهش ندهيم من حرفم اين است که من به عنوان قائم‌مقام باشگاه به پرسپوليس آمدم نه قائم‌مقام سياسي و تا امروز هم به حرمت اينکه ايشان زندان بود حرفي نزدم اما الآن اين صحبت را مطرح مي‌کنم که من قائم‌مقام سياسي نيستم.

وي در مورد لغو قرارداد با بهنام پيشرو کيش گفت: هنوز هيچ چيز قطعي نشده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان