arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۵۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

گزینه نهایی سرمربی‌گری استقلال معرفی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو کمیته معرفی سر مربی جدید باشگاه استقلال گفت: با تصمیم اعضا برناندو سی موندی مربی فرانسوی به عنوان گزینه نهایی برای هدایت آبی پوشان انتخاب شد.
 
حسن روشن در گفت و گو با ایرنا افزود: جلسه کمیته انتخاب مربی باشگاه استقلال تا روز گذشته به طور منظم برگزار شد و اعضا در نهایت به برناندو سی موندی مربی فرانسوی رسیدند.
 
وی ادامه داد: گزینه های خارجی زیادی مورد بررسی گروه پنج نفره قرار گرفتند و دو گزینه قطعی شدند که در نهایت تمامی اعضا به برناندو سی موندی رای دادند.
 
برناندو سی موندی مربی با سابقه و صاحب سبکی که با تمام مربیان خارجی که تاکنون به ایران آمده اند تفاوت دارد و قطعا می تواند به استقلال کمک کند.
 
عضو کمیته فنی معرفی سر مربی جدید باشگاه استقلال اظهار داشت: روز گذشته بهرام افشار زاده مدیر عامل باشگاه از ما خواست جلسات را متوقف کرده زیرا سجادی معاون وزیر و مسئول رسیدگی به امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می خواهد دیداری با ما داشته باشد.
 
وی در رابطه با اینکه آیا اگر وزارت خواهان حضور سر مربی ایرانی در راس کادر فنی استقلال باشد اضافه کرد: گزینه نهایی ما برناندو سی موندی است که اگر قرار باشد سر مربی ایرانی هدایت را بر عهده گیرد ما نخواهیم بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
20
62
فقط داش علی منصوریان . شما نباشید بهتر است .
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
10
52
دستمزد ایشونو کی میده؟آقای روشن؟
نظرات بینندگان