arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰

نگارخانه "اِیوان" افتتاح می شود

همزمان با مراسم معرفی برترین های مسابقه تصويرگري چهارمين جشنواره قصه نويسي کودک، نوجوان و جوان "نگارخانه ِایوان" در محل انتشارات علمی و فرهنگی به بهره برداري مي رسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : همزمان با مراسم معرفی برترین های مسابقه تصويرگري چهارمين جشنواره قصه نويسي کودک، نوجوان و جوان "نگارخانه ِایوان" در محل انتشارات علمی و فرهنگی به بهره برداري مي رسد.

امیرعباس تقی پور مشاور ارتباطات انتشارات علمی و فرهنگی در این باره گفت: نگارخانه ِایوان در اولین نمایشگاه خود، آثار برگزیدگان بخش تصويرگري چهارمين جشنواره قصه نويسي کودک، نوجوان و جوان را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه این نگارخانه، ظرفیت مناسبی برای به نمایش گذاشتن آثار فاخر و برجسته هنرهای تجسمی است افزود: این نگارخانه با ظرفیت به نمایش گذاشتن حدود 100 اثر در هر دوره نمایشگاهی، آماده شده است.

تقی پور در ادامه از برگزاری و تقدیر از برگزیدگان مسابقه تصویرگری چهارمین جشنواره قصه نویسی کودک، نوجوان و جوان همزمان با افتتاح این نگارخانه خبرداد و گفت: هنرمندان طراح و گرافیست، نقاش، خوشنویس، عکاس، مجسمه ساز و صنایع دستی می توانند با هماهنگی های قبلی، آثار خود را در این نگارخانه به نمایش بگذارند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ 30/1/90 به آدرس خیابان آفریقا، چهارراه شهید حقانی، کوچه کمان، شماره 25 انتشارات علمی و فرهنگی مراجعه نمایند.
نظرات بینندگان