arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰

توکلی: کج رفتاري هاي احمدي نژاد تحت تاثير تيم منحرف است

نماينده مردم تهران درخصوص اتفاقات اخير درباره وزارت اطلاعات گفت كه ‌برخي كج رفتاري هاي احمدي نژاد تحت تاثير تيم منحرف و متهم به فساد است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
الف - نماينده مردم تهران درخصوص اتفاقات اخير درباره وزارت اطلاعات گفت كه ‌برخي كج رفتاري هاي احمدي نژاد تحت تاثير تيم منحرف و متهم به فساد است.

احمد توكلي نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به موضوعات پيش‌آمده پيرامون وزارت اطلاعات‌ گفت: رهبر معظم انقلاب يكشنبه شب حكم حكومتي خود در رابطه با وزارت اطلاعات را كتباً به رئيس جمهور ابلاغ كرده بودند.

وي افزود: با اين وجود، چون ظاهراً همكاري در اين زمينه صورت نگرفته بود و وزارت اطلاعات هم جايي نيست كه وزير با ترديد و سستي بتواند وزارتخانه را اداره كند، فكر مي‌كنم به همين دليل رهبر معظم انقلاب تدبير فرمودند كه با انتشار نامه امروز، وزير اطلاعات را در بين همكاران خود و دولت تثبيت كنند.

نماينده مردم تهران در مجلس افزود: انشاءالله آقاي رئيس جمهور هم در اين رابطه همكاري خواهند كرد و اميدوارم كه احمدي‌نژاد به وظيفه خود در همراهي با اين نامه را هم انجام دهد.

توكلي درباره نقش تيم نفوذي و منحرف در دولت درخصوص اتفاقات اخير در وزارت اطلاعات‌ اظهار داشت: نمي‌دانم كه چقدر كلمه نفوذي در خصوص آنها معنا دارد اما اين تيم منحرف بوده و متهم به فساد است.

رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس همچنين در پايان تأكيد كرد: طبيعي است كه اين طور كج‌رفتارها‌ نيز تحت تأثير اين تيم است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
احم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
0
0
هرکسی از ظن خود شود یار من-کز درون من نجست اسرار من، روی سخن من به اون کسانیه که از دیدگاه خودشون دارن به مسئله پیش آمده بین رهبری و رئیس جمهور نگاه میکنن، من اولا میخوام خدمت این آقایان اینو بگم که این عرصه نه جولانگاه ایشان است که این وسط آتیش بیار معرکه شدند ،چرا که هم رهبری و هم رئیس جمهور اصلا قابل مقایسه با این افراد نیستند که امروز دارن خود شیرینی میکنن، یک طرف رهبریه بعنوان یار نزدیک امام، رئیس جمهور زمان جنگ با یک چهره معنوی و کاریزماتیک که بعد از حضرت امام کسی قابل مقایسه با ایشون نیست و طرف دیگر آقای احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب مردمی با 27، 28 میلیون رای. دوما شماها روز معرکه (فتنه88) یا توی سوراخهاتون خزیده بودید و سکوت کرده بودید ویا بقول اون آقایون همه اون مسائل رو ناشی از به اصطلاح بداخلاقی های آقای احمدی نژاد می دونستید. راستش چیزی که من رو بیش‌تر از هر چیز دیگه میسوزه نه دشمنان داناست(داخلی و خارجی) بلکه این دوستان نادان، پیام من به شماهاست، شماهایی که کاسه داغتر از آش شدید همانطور که گفتم شما نه در این حدو حدودید و نه اصلا مال این حرفهاید( ثابت شده)، من مطمئنم شما نه دلسوز رهبرید و نه دلسور ملت و کشور،آقایx ,y شما در پی کلاهید،در پی منافع خود، به فکر ریاست جمهوری دور بعدی هستید، ولی بدونید سخن چین بدبخت هیزم کش است، من مطمئنم که کدورت به وجود آمده در حد یک کدورت پدر و پسریست،...
نظرات بینندگان