arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

فرمانده نیروی دریایی ارتش: اگر کشور امن نباشد، تجارت و پیشرفت هم مقدور نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر امنیت نباشد، تجارت، تولید، پیشرفت هم در کشور مقدور نیست.
 
به گزارش انتخاب، امیر دریادار حبیب الله سیاری در جمع فرماندهان و نیروهای فرماندهی آموزش تفنگداران دریایی منجیل اظهار داشت: باید با بالا بردن آمادگی‌های نظامی، کارآمد، پا در رکاب، مؤمن، معتقد، متخصص، متفکر، ولایتمدار، شهادت طلب و ایثارگر توانمندی خود را روزبه‌روز بیشتر کنیم.
 
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید تجهیزات و تمرین مناسب داشته باشیم که داریم و می‌بایست با برنامه حرکت کنیم که می‌کنیم و باید مرتب و منظم درحال تمرین باشیم که هستیم.
 
دریادار سیاری با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما این است تا نسبت به قبل پیشرفت و آمادگی کاملی داشته باشیم تصریح کرد: برای بالا بردن ارتقاء سطح معنویت باید خودباوری، تقوا، ایمان، ایثارگری و از خودگذشتگی بالا داشته باشیم.
 
وی تأکید کرد: نیروهای مسلح مسئول برقراری امنیت دولت و ملت در سراسر کشور هستند و مردم با این امنیت می‌توانند در رفاه و آسایش باشند، زندگی، تحصیل، تجارت، تولید و روال عادی زندگی و شرایط رو به پیشرفت داشته باشند لذا اگر امنیت نباشد هیچ‌کدام از اینها مقدور نیست.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مقوله امنیت که اگر آن را نداشته باشیم هرچه که در طول سالیان متمادی ساخته‌ایم یک صبح تا ظهر از بین می‌رود تصریح کرد: در کشورهای اطراف ما به‌خاطر وجود ناامنی، حجم اتفاقات، تخریب‌ها و ترورها باعث شده است بعضی کشورها سال‌های سال از آبادانی به دور باشند و هیچ‌گونه رفاه و پیشرفتی در آن صورت نگیرد.
 

منبع: مهر
نظرات بینندگان