arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰

نماینده ارومیه: برنامه​ریزی عمیقی هست که ما را بفرستید ماموریت!/لاریجانی:خیالتان راحت اینطور نیست

رفع ایراد شورای نگهبان به تاسیس وزارت امور زیربنایی اگرچه به جلسه فردا موکول شد اما نمایندگانی همچنان به آن تذکر داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رفع ایراد شورای نگهبان به تاسیس وزارت امور زیربنایی اگرچه به جلسه فردا موکول شد اما نمایندگانی همچنان به آن تذکر داشتند.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، نادر قاضی​پور عضو کمیسیون صنایع با گلایه از اینکه برای تشکیل وزارت امور زیربنایی که در نتیجه ادغام سه وزارتخانه راه ارتباطات و مسکن بوجود آمده است، نظر کمیسیون متبوع وی اخذ نشده استف تذ کر داد: اعضای کمیسیون صنایع در یک ماموریت اداری بودند چطور کمیسیون اجتماعی تصمیم گیری می​کند و به کمیسیون صنایع هم ارجاع نمی​شود؟ وزارت ارتباطات زیر مجموعه کمیسیون صنایع است و باید از آن نظر خواهی می​شده است.

نماینده ارومیه ادامه داد: به نظر می​رسد که یک برنامه ریزی عمیقی است و برخی از بیرون خط می​گیرند که ما را به ماموریت می فرستند و بعد درباره وزارتخانه تحت نظر ما تصمیم گیری می​کنند!

رئیس مجلس که از این استدلال خنده​اش گرفته بود، در پاسخ به وی گفت: لابد شما مشاهداتی داشتید که ما نداشتیم! باور کنید هیچ برنامه ریزی عمیقی هم پشتش نیست. خیالتان راحت باشد. ضمن اینکه ما از این مرحله عبور کرده​ایم و فقط باید ایراد شورای نگهبان را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه ادغام سه وزارتخانه تصویب شده، تاکید کرد که رفع ایراد شورای نگهبان به تعریف شرح وظایف وزارت زیربنایی در حوزه کاری کمیسیون اجتماعی است.
نظرات بینندگان