arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز شنبه 4 تیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار شنبه 4 تیر:

تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۹
دبیر کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه قرائت 4 گزارش این کمیسیون درباره شکایت از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس، تاکید کرد: هر گزارشی که رأی اکثریت نمایندگان را بگیرد یک کارت زرد به رئیس جمهور محسوب می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۵
مخالفان حکومت بشار اسد می گویند که نیروهای امنیتی سوریه دست کم ۱۵ تن از معترضان را در درگیری های روز جمعه در این کشور کشته اند.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
سخنگوي شوراي نگهبان تاكيد كرد: براي ما تفاوت نمي‌كند چه گروه يا جناحي در انتخابات شركت مي‌كند‌. مهم براي ما معيارهاي قانوني است و بدون ترس و واهمه از هيچ‌كس بر انتخابات نظارت مي‌كنيم.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
روزنامه لبنانی "الاخبار" ادعا کرد:
منابع نزدیک به تصمیم گیرندان در تهران به المنار گفتند شانه ی مقاومت(ایران) به مانند سنگ استوار است.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸
عضو کارگروه تربیت بدنی مجلس با اشاره به دلایل رأی نیاوردن وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، تأکید کرد: رئیس جمهوری باید برای جلوگیری از آسیب بیشتر به عرصه ورزش و جوانان، هرچه سریع‌تر وزیر جدیدی برای این وزارتخانه معرفی کند.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲
بر اساس نامه ای که رهبر القاعده نوشته است؛
به تازگی نامه ای از رهبر القاعده پیدا شده است که بر اساس آن، بن لادن معتقد است که شهرت القاعده با مشکل مواجه است و چهره آن تغییر کرده است.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳
دانشمندان انگلیسی با بررسی بالشهای بیمارستانی با عمر دو سال در آنها حدود 30نوع مختلف از عفونتها را کشف کردند و نشان دادند که این عناصر آلودگی یک سوم وزن بالش را به خود اختصاص می دهند.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳
مرکز پژوهش‌‌های مجلس با طرح ملاحظات خود درباره انتقال برخی از دستگاه‌های دولتی از شهر تهران روند کنونی خروج از پایتخت را یک دور بی‌نتیجه دانست که گاه تاثیرات مخربی در نظام تصمیم‌گیری کشور ایجاد می‌کند و به این ترتیب بروز مشکلات بزرگ‌تر- که حل آن از عهده افراد و سازمان‌ها در آینده ساخته نباشد - احتمالی بعید نخواهد بود و به دلیل افزایش نارضایتی در کارکنان هزینه‌های اجتماعی بالایی خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹
درنگی بر ماجرای کاشمر و خمینی شهر
ادعاهايي مبني بر اينكه افراد دستگير شده داراي سابقه شرارت بوده اند يا به گروه خاصي وابسته هستند، به هيچ وجه درست نيستند. اين افراد، كارگر و كشاورز بوده و برخلاف حادثه خميني شهر هيچ گونه سابقه شرارت نداشته اند.در حادثه كاشمر برخلاف اظهارات يك فرد بي صلاحيت و اخراجي كه گفته است، 50 نفر اين زن را محاصره كرده اند، 13 جوان روستايي 18 تا 25 سال اين حادثه را رقم زدند.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۴:۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲
به مناسب سوم تیر سالروز انتخاب "فردی که اسمش را کمتر کسی شنیده بود"/ نگاهی به چگونگی . چرایی انتخاب او‌؛
مصطفی فقیهی: عموم مردم ايران تا بيست روز پيش از انتخابات ریاست جمهوری 84، حتي اسم او را نشنيده بودند و جمال دل آرايش را زيارت نكرده بودند و با در نظر گرفتن اينكه او و البته برخي ديگر اصلا در حد و اندازه هاي تصدي مقام رييس جمهوري ايران و حتي يك وزارت خاص هم نبودند و از طرفي با توجه به اينكه حتي تا ده پانزده روز پيش ايشان كار تبليغاتي چنداني هم نكرده بود و از طرف ديگر برنامه اي ارائه نداده بود ... چه شد که ظرف سه چهار روز اخر و روز انتخابات در شمار رقباي جدي در امد؟
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۲:۵۴
برچسب ها: 60 ثانیه
نظرات بینندگان