arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/امروز پنج شنبه 16 تیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار پنج شنبه16 تیر:


تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴
فیس بوک امکان ارتباط تصویری را برای کاربران خود فراهم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹
موضوع شنود گيت در بريتانيا بار ديگر بعد از گذشت چهار سال با ابعاد گسترده تري به پارلمان بريتانيا كشيده شده و قرار است پارلمان در سريع ترين زمان ممكن نشستي اضطراري را در اين رابطه برگزار كند.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳
همزمان با دستور رييس جمهوري مبني بر توقف تفكيك جنسيتي در دانشگاه ها از گوشه و كنار شنيده مي شود كه تفكيك جنسيتي هنوز هم در دستور كار بانك ملي قرار دارد. دقيقا 17 خرداد سال گذشته بود كه بانك ملي در اقدامي بي سابقه يكي از شعب خود در مشهد را با هدف ارايه خدمات فقط به بانوان راه اندازي كرد. آن زمان در خبرها آمد كه از كشورهاي مصر و قطر نيز براي پوشش خبري چنين رخدادي به مشهد آمدند. دومين شعبه ويژه بانوان در تاريخ ششم مرداد 89 در رشت افتتاح شد.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲
این هم از الطاف خفیه است كه آقای احمدی نژاد در دستوری صریح و مستقیم به وزرای علوم و بهداشت و درمان خواهان توقف جداسازی دختر و پسر در دانشگاه ها و توقف بازنشستگی استادان شده اند.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷
در ادامه بروز حوادث معادن در استان کرمان در اولین حادثه سال جاری معدن کروم صوغان فرو ریخت و موجب کشته و زخمی شدن کارگران این معدن شد.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱
احمدی نژاد روز گذشته در حالی با طرح عدم اختلاط در دانشگاه ها مخالفت کرد که پیش از این نیز در همین زمینه، مواضع قابل انتقادی را اتخاذ کرده بود.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۰
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت:‌ 146 مدیر دستگاه های دولتی و غیر دولتی کشوری و استانی برای نامزدی در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی استعفا کرده اند.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸
احزاب مخالف المان و حتی برخی از اعضای حزب های حاکم از تصمیم دولت برای فروش تانک به عربستان به شدت عصبانی هستند و می خواهند از صادرات این تانک ها به این کشور عربی جلوگیری کنند.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰
بخت آزمايي دوباره گوگل در دنياي شبکه هاي اجتماعي؛
گوگل پلاس(+ Googl ) به کاربران اجازه مي دهد بدون دغدغه هاي امنيتي، علايق خود را با ديگران به اشتراک بگذارند.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰
معاون حقوقي باشگاه پرسوليس، گفت: « آقاي عابديني، احتمالاً تحت تأثير فضاي ذوق زدگي ناشي از صعود به ليگ برتر، اظهارات غير مسؤولانه اي بيان کرده اند که باعث ايجاد مسؤوليت حقوقي و جزائي در محضر مراجع قضائي است.»
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۷
درسي که بايد از امام سجاد(ع) گرفت ؛ تسلط بر نفس در شادي و غم
قاصد ويژه از آن که سرانجام به مدينه رسيده بود و تا دقايقي ديگر مي توانست به حضور علي بن حسين برسد، سر از پا نمي شناخت و لحظه شماري مي کرد تا هر چه زودتر مأموريت خود را به نحو احسن به پايان برساند.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۵
رضا اميرخاني با انتقاد از وضعيت صنعت نشر در ايران گفت: صنعت نشر ما به بيماري اچ آي وي مبتلاست، آقايان نمي فهمند که اين چيست، با افتخار مي گويند که پي اچ دي دارد.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۶:۵۰
مديرعامل جديد بانک توسعه صادرات از اختلاس در شعبه بانک ايران و ونزوئلا پرده برداشت.
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۵:۱۲
برچسب ها: 60 ثانیه
نظرات بینندگان