arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز یکشنبه 2 مرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
" 60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار یکشنبه 2 مرداد:

تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۶
بخش سوم/
مقدماتی را که آخوند برای اثبات اتحاد عاقل و معقول، بلکه هر مدرک بالذاتی با مدرک خود مبرهن نموده است، در کتبش متفرق است. مثل اصالت وجود، و حدوث جسمانی نفس و اتحاد علت و معلول ( به حسب حقیقت و رقیقت) و بیان آنکه نفس ناطقه کل القواست و اثبات آنکه علم مطلقاً برگشتش به یکنحوه از وجود مجرد است...
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
رهبر ليبي در تازه‌ترين سخنراني خود از انقلاب مردمي در مصر و تونس انتقاد كرد.
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰
خبرگزاری کره شمالی به تازگی تصاویری از یک سیل سهمگین در نزدیکی رود "تئودونگ" منتشر کرده است.
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸
خبر دريافت مدرك دكتراي افتخاري مهران مديري از دانشگاه «امريكن ليبرتي» كه به پاس انجام فعاليت هاي هنري و انساني به او اهدا شده است در دو روز گذشته تعبير، تفسير و واكنش هاي متفاوتي از تعجب تا ستايش و شك و انكار را برانگيخت.
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
استاندار تهران درباره آخرین پیگیری ها برای شناسایی عوامل ترور شهید داریوش رضایی نژاد گفت: آثار و نشانه های موجود جمع آوری شده و کارشناسان مسائل امنیتی این امید را ایجاد می کنند تا بتوان به جزئیات کامل این اقدام جنایتکارانه دست یافت.
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۶
یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات در حالی که همراه اول بروز اختلال در شبکه پیامک خود را تایید نکرده است گفت: ایرانسل یک ماه گذشته طی نامه ای به رگولاتوری اختلال در ارسال پیامک مشترکانش را به مقصد همراه اول اعلام کرده و همراه اول نیز این اختلال را تایید کرده است.
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵
میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی و از مخالفین جدی سیاست های ولادیمیر پوتین هشدار داده است كه اگر پوتین بار دیگر به قدرت بازگردد، روسیه به یك كشور دیكتاتوری آفریقایی تبدیل خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
دكتر رضا پورحسين كه مسؤوليت طرح ساماندهي مجريان تلويزيون اين روزها به او سپرده شده، در پاسخ به اين كه چه اتفاقي منجر به اجرايي شدن اين طرح شده است؟ گفت: اتفاق خاصي نيفتاده است؛ اين طرح مدت‌ها مورد بحث بوده است كه اصناف مختلف صداوسيما ساماندهي و هماهنگي داشته باشند؛ اما از آنجا كه مجريان سيما كمتر از اين ساماندهي برخوردار بودند، اين طرح رسما مطرح شد.
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
رييس اداره ايدز وزارت بهداشت با ابراز نگراني از شواهد موجود مبني بر افزايش تعداد موارد ابتلا به HIV/ايدز از طريق ارتباطات جنسي محافظت نشده و همچنين افزايش انتقال بيماري ميان زنان، از تاكيد برنامه سوم كشوري ايدز بر لزوم توجه به الگوهاي جديد انتقال اين بيماري و همچنين توجه به برنامه‌هاي كاهش آسيب به منظور پيشگيري از بازگشت موج دوم HIV/ايدز خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷
انتظار از قوه قضائیه اینست كه با اعلام واقعیت‌های مربوط به پرونده فاجعه بازداشتگاه كهریزك، افكار عمومی را از ابهامات پاك سازی نماید و به سؤالهای موجود پاسخ بدهد. واقعیت اینست كه اظهارنظر درباره نتایج بررسی‌های انجام شده در خصوص این پرونده از حقوق و وظایف قوه قضائیه است نه خود متهمان یا حتی شاكیان و یا رسانه ها.
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۴
روح الله دادشی خدابیامرز در واقع توسط 3 تا جوان لاغر مردنی کشته نشد .بلکه قربانی فرهنگ غلط جامعه ما شد..جامعه ای که حرمت بزرگتر و کوچکتر بودن دیگر ارزش نیست ..بی اخلاقی و بی ادبی نه تنها از قبح افتاده بلکه نشانه فخر هم شده!! بجای اینکه خرد ورزی بزرگی و ادب و متانت نشانه بلوغ باشد چاقو کشی و استعمال مواد مخدر و گستاخی نشانه بلوغ فرد میشود.
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
«اسفندیار رحیم مشایی»، «حمید بقایی» و «محمدباقر قالیباف» در میان سیاستمداران و «اصغر فرهادی»، «فاطمه معتمدآریا» و «رخشان بنی‌اعتماد» در میان هنرمندان، كسانی هستند كه گفته می‌شود تصاویر و گزارش‌های خبری كه از آنها در نهادهای خبری وابسته به صداوسیما مانند باشگاه خبرنگاران جوان تهیه می‌شود، به دلیل ممنوع‌التصویر بودنشان كنار گذاشته می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۷

نظرات بینندگان