arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

"صداوسیما گفت که معتمداریا در تیزرها نباید حضور داشته باشد"

سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اینجا بدون من» درباره پخش نشدن تیزر تبلیغاتی این فیلم از تلویزیون گفت: بر خلاف برخی شایعات، صدا و سیما با پخش تصویر خانم معتمدآریا مخالفتی ندارد اما ما تیزر جدیدی برای پخش به صدا و سیما ارایه نکردیم چون اکران فیلم تا چند روز آینده به پایان می‌رسد و همچنان تیزر قبلی از تلویزیون پخش می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برنا: سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اینجا بدون من» درباره پخش نشدن تیزر تبلیغاتی این فیلم از تلویزیون گفت: بر خلاف برخی شایعات، صدا و سیما با پخش تصویر خانم معتمدآریا مخالفتی ندارد اما ما تیزر جدیدی برای پخش به صدا و سیما ارایه نکردیم چون اکران فیلم تا چند روز آینده به پایان می‌رسد و همچنان تیزر قبلی از تلویزیون پخش می‌شود.

تهیه‌کننده «اینجا بدون من» با اشاره به اینکه در ابتدا صدا و سیما با پخش تیزرهای فیلم با حضور خانم معتمدآریا مخالفت کرده بود، اظهار کرد: در ابتدا صدا و سیما به ما اعلام کرد که خانم معتمدآریا در تیزرهای تلویزیونی حضور نداشته باشند اما بعد طی گفت‌وگویی که با مسوولان صدا و سیما داشتیم، پخش آن را بلامانع دانستند به طوری‌که چند تیزر رایگان نیز برای فیلم در نظر گرفتند.

سعدی فروش فیلم را در مجموع خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: فروش بیش از 400 میلیون برای چنین فیلمی، قابل قبولی بود و با توجه به اینکه به پایان اکران نزدیک می‌شویم اما «اینجا بدون من» کف فروش خود را حفظ کرده است.

وی در پایان با اشاره به وضعیت اکران در ماه رمضان گفت: فیلم در اکران‌های بعد از افطار نیز توانست موفقیت خوبی کسب کند و اکران آن بعد از شب‌های قدر نیز در پردیس‌های سینمایی همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان