arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۰

برخورد ماموران سعودی در عمره امسال با زائران و روحانیون ایرانی چگونه بود؟

یک مقام مسئول در بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: عمره در سال جاری روان و بدون تنش برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک مقام مسئول در بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: عمره در سال جاری روان و بدون تنش برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاين از مدينه منوره محمدحسین عسکری مسئول امور زیارت دوره معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از برخورد عوامل سعودی با زائران و روحانیون ایرانی در عملیات حج عمره در سالجاری، گفت: عمره امسال خیلی روان و بدون تنش و مشکل برگزار شده است.

وی افزود: در مجموع عمره بدون مشکل و روانی را سپری کردیم و امیدواریم عملکرد آنان در موسم حج تمتع امسال هم تکرار شود. البته باتوجه به مسایل منطقه، وارد عمل شدیم و روحانیون را توجیه کردیم تا نتایج آن، آرامش و آسایش و عدم تنش برای زائران ایرانی باشد.
 
عسکری اظهارداشت: ماموران سعودی در عمره امسال برخورد خوبی با زائران و روحانیون ایرانی داشتند، ضمن اینکه باتوجه به سازوکارهای سرکنسولی ایران در عربستان سعودی، فورا موضوعات مرتبط با برخورد موردی ماموران با روحانیون نیز پیگیری شده است.
 
 وی که مسئول امور آموزش میدانی روحانیون در مکه مکرمه نیز است، هدف جمهوری اسلامی ایران را وحدت جهان اسلام عنوان کرد و گفت: انسجام و یکپارچگی جهان اسلام موجب غلبه بر توطئه‌های دشمنان می‌شود.
 
عسکری تصریح کرد: دشمنان در پی ایجاد مشکل بین ایران و عربستان سعودی هستند که ما نباید در بازی آنها وارد شویم. در همین حال، با دیپلماسی حج باید به دنبال بهبود روابط بین دوکشور باشیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
SAUDI ARABIA
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
1
0
اللهم صلی علی محمد و آل محمد..... چه عجب یکبار هم تعریف کردیم.
نظرات بینندگان