arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۰

هزاران انگلیسی بورس لندن را تسخیر می کنند

معترضین انگلیسی قصد دارند به سبک آنچه در برابر وال‌استریت در نیویورک رخ داده است، در برابر ساختمان بورس لندن تظاهرات مسالمت‌آمیز برگزار کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت: معترضین انگلیسی قصد دارند به سبک آنچه در برابر وال‌استریت در نیویورک رخ داده است، در برابر ساختمان بورس لندن تظاهرات مسالمت‌آمیز برگزار کنند.

به گزارش بلومبرگ، معترضین انگلیسی قصد دارند به سبک آنچه در برابر وال‌استریت در نیویورک رخ داده است، در برابر ساختمان بورس لندن تظاهرات مسالمت‌آمیز برگزار کنند.
 
بنابراین گزارش، چهارهزار انگلیسی معترض به نظام سرمایه‌داری قرار است روز 15 اکتبر (روز شنبه آینده) در میدان "پترنوستر" که در نزدیکی ساختمان‌های بانک آمریکا و شرکت معروف "گلدمن ساش" قرار دارد اجتماع کنند.
 
تظاهرات وال‌استریت که ماه گذشته میلادی در منهتن جنوبی و با مرکزیت پارک زوکوتی آغاز شد، با هدف اعتراض به نابرابری و افزایش مالیات ثروتمندان همچنان ادامه دارد.
 
"وارگالا"، یکی از دانشجویان انگلیسی که از سازمان‌دهندگان تظاهرات مزبور محسوب می‌شود و اطلاعات زیادی درباره گذشته وی در دست نیست، در این خصوص اظهار داشت: "اگر به سیستم اقتصادی و سیاسی و حکومتی دقت شود، روشن است که این سیستم برای افراد معمولی کار نمی‌کند."
 
"تام گیلبرت"، سخنگوی بورس لندن از اظهار نظر در خصوص تظاهرات خودداری و تنها به این نکته اکتفا کرد که مسوولین بورس از قصد تظاهرکنندگان آگاهی دارند.

نظرات بینندگان