arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۹ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

دستیار صوتی جدید گوگل در راه است / ترکیبی از نمایشگر و بلندگو / فراتر از قابلیت های  آمازون اکو و الکسا

برخی گزارش ها حکایت از آن دارند که شرکت گوگل روی طراحی جدیدترین دستیار صوتی هوشمند خود کار می کند. دستیاری که ترکیبی است از یک بلندگو به همراه صفحه نمایش.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی گزارش ها حکایت از آن دارند که شرکت گوگل روی طراحی جدیدترین دستیار صوتی هوشمند خود کار می کند. دستیاری که ترکیبی است از یک بلندگو به همراه صفحه نمایش.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت،پیش بینی می شود این دستیار صوتی  هوشمند همراه با یک صفحه نمایش تا زمستان سال جاری وارد بازار شود.

 اگر شما جزو کاربرانی هستید که صفحه نمایش آمازون اکو را دوست دارید اما صدای الکسا را نمی پسندید باید خوشحال باشید چرا که ​​خبرها حکایت از آن دارند که گوگل در حال کار روی مدل جدید دستیار صوتی خود است.

یک منبع آگاه در خصوص این نسخه می گوید: "گوگل قصد دارد تا حدود 3 میلیون واحد از این محصول را به طور ناگهانی وارد بازار فروش کند. رویکردی تهاجمی با هدف تسخیر بازار."

 

احتمال می رود این  دستیار صوتی جدید گوگل  ترکیبی از تمام ویژگی های مثبت دیگر دستیارها را اجرا کند. درواقع این دستیار صوتی گزینه ای جدید را  به بخش فوقانی صفحه  اصلی گوگل اصافه می کند. بر خلاف مدل های پیشین امدل جدید به کاربران این  امکان  را می دهد ویدیوهاییوتیوب  را پخش کنند و از سرویس نقشه گوگل نیز استفاده کنند.

 

پیش از این ریشی چاندرا، معاون مدیر این محصول، در مصاحبه ای در ماه آوریل به  برنامه هایی مرتبط با تولید یک دستگاه نمایشگر هوشمند اشاره کرد.

او به واریتی  گفت: "یک تحول جدید در  حال ظهور است.اما من نمی توانم جزئیات ماجرا را افشا کنم."

اکنون باید دید این محصول جدید در بازار فناوری چه حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

 

نظرات بینندگان