arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هایپرلوپ ریچارد برانسون تا رویداد رونمایی محصولات جدید گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گوگل در جریان رویداد امشب خود محصولاتی جدید و بسیار جذاب را معرفی کرد که در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت:مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

درست همانقدر که ریاضیات برای برخی از افراد مثل کابوس است، عده ای هم هستند که عاضق ریاضیاتند. اما این روزها روش های آموزش ریاضیات تغییر کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ریچارد برانسون مدیرعامل پروژه ویرجین هایپرلوپ می گوید استفاده از سیستم هایپرلوپ هزینه های گزافی نخواهد  داشت و عموم مردم می توانند از این سیستم استفاده کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

رقابت بین 2 شرکت گوگل و آمازون تا حد زیادی به مسائل مرتبط با آگهی دهندگان متمرکز شده است. درواقع به نظر می رسد تعداد زیادی از افرادی که پیش از این آگهی های خود را به گوگل می دادند، اکنون آمازون را گزینه ی مناسب تر میبینند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مایکروسافت تصمیم دارد با توسعه همکار های خود با شرکت های خدمات تاکسی آنلاین در جنوب شرقی آسیا به رقیبی جدی برای اوبر تبدیل شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پلیس چین  حق دسترسی کامل به محتواهای آنلاین کاربران را از سرویس دهنده های اینترنتی دریافت کرد. این موضوع یعنی از این پس پلیس چین می تواند در همه امور مرتبط  با کاربران در فضای مجازی مطلع باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل اسلاید یک ویژگی جدید را در آخرین به روز رسانی خود ارائه کرده است. این به روزرسانی برای کمک به افرادی که مشکل شنوایی دارند طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد تکنولوژی تشخیص چهره تنها برای نسان ها کاربرد ندارد و حتی حیوانات نیز با این تکنولوژی قابل رصد و ارزیابی هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان