arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از راه حل یوتیوب برای مبارزه با «تئوری توطئه» تا حضور روبات کافه چی در مجمع جهانی اقتصاد

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

یوتیوب مثل بسیاری از پلتفرم های ویدئویی دیگر در سراسر جهان پر شده از ویدئوهایی که به موضوع تئوری توطئه می پردازند. این نوع ویدئوها اغلب در تلاشند از مسائل مهم  جهان رمزگشایی کنند. با این وجود گاهی ویدئوهای مذکور، ماهیتی خطرناک پیدا می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

امسال در مجمع جهانی اقتصاد روبات های کافه چی از مهمانان پذیرایی می کنند. این موضوع در کنار جذابیت های خود حاوی نکاتی مهم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 جک ما؛ کارآفرین سرشناس چین و موسس خرده فروشی "علی بابا" معتقد است انقلاب فناوری می تواند جنگ جهانی سوم را رقم بزند. این سخنان در شرایطی مطرح می شود که این روزها رقابتی سنگین بین چین و ایالات متحده در حوزه فناوری وجود دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نشنال اینترست نوشت: تانک های روباتیک و خودران روسیه که از مدت ها قبل در حال آزمایش بودند به زودی روانه خاک سوریه می شوند تا در کنار نیروهای دولتی سوریه قرار گیرند. این خبر به طور رسمی در رسانه های روسی تایید شده است و قرار است نخستین نسخه از تانک های موسوم به Uran-9 در سوریه حضور داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

مطالعات موسسه پژوهشی MIT نشان می دهد که تکنولوژی تشخیص چهره آمازون دچار تعصبات جنسیتی و نژادی است و این این موضوع به شدت نگران کننده به نظر می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک روبات هوشمند در فرودگاه گادویک لندن مشغول به کار شده است. این روبات وظیفه هدایتخودروها به پارکینگ فرودگاه را بر عهده دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران دانشگاه ایلینوی ایالات متحده نوعی بالش هوشمند طراحی کرده اند که می تواند تمامی صداهای محیط را خنثی کند. این بالش برای زوج هایی که یکی از آن ها در خواب شدیدا خر و پف می کند بسیار مناسب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان