arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از انتقام گیری به سبک هواوی تا قتل راننده اوبر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی  24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

 دولت چین به طور رسمی دو شهروند کانادایی؛ مایکل کوریگ و مایکل اسپاور را متهم به جاسوسی و سرقت اسرار دولتی کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی مرسدس بنز تصمیم دارد جدیدترین نسخه مرسدس بنز موسوم به "EQ Silver Arrow 01" را وارد مسابقات فرمول یک کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد فیس بوک با یک مشکل جدی رو به رو است، چرا که اجازه نمی دهد کاربران گزینه ‘look up’ را فعال کنند. این گزینه برای محدود کردن شماره تلفن کاربر فعال می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بسیاری از کاربران دنیای فناوری به برنامه های مختلف ویژه حمل و نقل ر آورده اند و برای تردد در سطح شهر از برنامه هایی مثل اوبر و لیف استفاده می کنند. اکنون نسخه هایی از این برنامه ها برای حمل و نقل با وسایل نقلیه عمومی به طور آزمایشی معرفی شده اند که یکی از این نسخه ها آلمانی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی تسلا اعلام کرد که خودرو الکتریک جدید تسلا موسوم  بهY SUV  در روز 14 مارس رونمایی خواهد شد.این خبر برای بسیاری از علاقه مندان به خودروهای الکتریک بسیار جذاب است چرا که مشخص می کند تا کمتر از 2 هفته دیگر می توانند با پدیده جدید تسلا آشنا شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از رانندگان اوبر در شهر نیویورک به قتل رسیده است. هنوز مشخص نیست این راننده جوان هنگامی به قتل رسیده که مشغول کار برای اوبر بوده یا خیر اما چیزی که مشخص است این است که این قتل با انگیزه قبلی رخ نداده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان