arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نسخه سوم گوشی هوشمند «ردمی k20» تا مشکلات جدید کاربران فیس بوک

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

طی روزهای گذشته خبرهای پر تعدادی در خصوص گوشی هوشمند ردمی k20 پرو منتشر شد. اما در اغلب این خبرها تاکید می شد که ردمی k20 پرو در دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی عرضه می شود. خبری که اکنون کامل تر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانیم.

شرکت هواوی که طی چند روز گذشته به علت فشارهای ایالات متحده از انجمن SD کنار گذاشته شده بود به این انجمن بازگشت. برخی معتقدند این مسئله می تواند مقدمه ای باشد بر لغو برخی دیگر از محدودیت های هواوی.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل برنامه هایی را که به نوعی با ماری جوانا مرتبط باشند از فروشگاه گوگل پلی حذف می کند. هدف از این کار کاهش نرخ مشکلاتی است که کاربران با استفاده از چنین برنامه هایی تجربه می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد بیش از سیزده هزار کاربر فیس بوک با مشکل بارگذاری اطلاعات خود، به روز رسانی صفحات و مراجعه به بخش های مختلف فیس بوک رو به رو شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سونی در حال طراحی یک گوشی تاشو است که "اکسپریا F" نام دارد. البته این گوشی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد اما برخی منابع مدعی شده اند این گوشی تا سال آینده میلادی رونمایی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان