arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از همکاری روسیه و چین در زمینه اینترنت 5G تا روشی جدید برای هک گوشی های هوشمند

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت هواوی چین در قالب قراردادی مسئولیت توسعه شبکه 5G روسیه را پذیرفت. این موضوع در شرایطی مطرح می شود که شرکت هواوی از ماه ها پیش از سوی رئیس جمهور ایالات متحده به عنوان تهدیدی برای امنیت داخلی آمریکا شناخته شده و فعالیت های این شرکت در آمریکا به صفر رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران دانشگاه کمبریج انگلستان و لینکوپینگ سوئد با همکاری یکدیگر روشی جدید برای هک گوشی های هوشمند اختراع کرده اند که می تواند ترسناک باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پرچمدار شیائومی یک به روزرسانی ویژه دریافت کرده که با ویژگی هایی منحصر به فرد همراه است. در به روزرسانی"MIUI 10.3.8.0" شاهد ویژگی های مهمی مثل قفل گوشی از طریق شناسه چهره خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سامسونگ قصد دارد نرخ تولید تلفن همراه خود را در چین کاهش دهد. این اقدام در شرایطی انجام می شود که چین با بحران های تجاری شدید با ایالات متحده رو به رو است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد اروپایی ها برنامه ریزی ویژه ای برای کسب رتبه های بالای اینترنت 5G دارند. در حال حاضر کشورهای اروپایی یکی پس از دیگری به جمع کشورهایی با اینترنت 5G می پیوندند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نقشه گوگل یا گوگل مپ  از مهمترین ابزارهایی است که بسیاری از افراد در سراسر جهان از طریق آن مسیریابی می کنند، رانندگی می کنند یا حتی وقتی گم می شوند نزدیک ترین پایگاه های پلیس را پیدا می کنند. اما اکنون گوگل مپ روی اطلاعات ترافیکی متمرکز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان