arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۰

انتقاد شدید محمد هاشمی از صداوسیما: می‌خواهند حرمت روحانیت را بشکنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد هاشمی رفسنجانی به دفاع از عملکرد سیاسی برادرش ‌پرداخت و از هجمه رسانه‌ای علیه وی انتقاد کرد.

به گزارش انتخاب، مهم ترین بخش های گفت و گوی محمد هاشمی رفسنجانی با هفته نامه آسمان در ادامه می آید:

    * از سال 1354 طرح تخریب و ترور هاشمی‌رفسنجانی در سازمان مجاهدین خلق کلید خورده؛ منافقین گرچه بسیار علیه او نوشتند ولی نتوانستند او را به قتل برسانند. اما در سال 1358 هاشمی‌رفسنجانی هدف گلوله گروه فرقان قرار می‌گیرد
    * .
    * پس از رحلت امام، هاشمی‌رفسنجانی به عنوان سرباز فداکار و مدیری توانا و اندیشمند نوگرا و اسلام‌خواه - مصلحی دوراندیش درخشید. به طوری که از سوی ملت قدرشناس به عنوان سردار سازندگی و مرد عبور از بحران‌ها لقب گرفت
    * .
    * تحمل شخصیتی به این اوصاف نه‌تنها برای دشمنان و یا بلکه دوستان نادان هم قابل قبول نبوده و نیست و از این‌رو هاشمی‌رفسنجانی در بستر زمان به عنوان خاکریز اول نظام جمهوری اسلامی مورد حقد و کینه دشمنان دانا و دوستان نادان قرار گرفته و یک روز هم از تخریب و توطئه و سیاه‌نمایی مصون نبوده است.
    *

    * تخریب هاشمی در ایران یک واکنش رسانه‌ای بدون هدف نمی‌تواند باشد وقتی هدفمند است، یقیناً برنامه‌ریزی شده است و برنامه‌ریزی بدون سازماندهی معنی ندارد
    * .
    * پس از مناظره‌های سال 88 و اتهاماتی که از سوی آقای احمدی‌نژاد به شخصیت‌های روحانی برجسته نظام نظیر هاشمی‌رفسنجانی و آقای ناطق‌نوری وارد شد، بنی‌صدر در مصاحبه‌ای گفت 30 سال است که من می‌گویم اینها دزدند و فاسدند شما حالا به این نتیجه رسیدید؟! و از این‌ راه چه سوءاستفاده‌های تبلیغاتی که مخالفان علیه نظام نمودند؟
    * !
    * امروز یک جریان وسیع روحانیت‌ستیزی در کشور بین مخالفان نظام مقدس جمهوری به راه افتاده است و به اصطلاح از روحانیت اصیل و انقلابی به عنوان پشتوانه اصلی نظام اسلامی انتقام می‌گیرند. یکی از راه‌های انتقام‌گیری همین رفتارهایی است که جوان ناآگاه مجری خبر 20:30 شبکه 2 انجام می‌دهد و به اصطلاح می‌خواهند حرمت روحانیت را بشکنند! کاری که حتی در زمان رژیم پهلوی مجلات فکاهی هم انجام ندادند و هیچ‌گاه هیچ دلقکی حاضر نشد در ملأ عام به روحانیت توهین کند و یک شخصیت روحانی را مسخره کند. در سال‌های اخیر متأسفانه روحانیت‌ستیزی در میان بعضی از گروه‌های سیاسی که حتی در درون حکومت هستند، رایج شده است.
    *

    * ضرورت دارد مسئولان ذی‌ربط به این مسائل رسیدگی کنند. آنقدر می‌دانم وقتی درباره این برنامه‌های مضحک از آقای ضرغامی رئیس سازمان توضیح خواسته شده است، نامبرده با اظهار بی‌اطلاعی از چنین برنامه‌هایی خود را تبرئه کرده است!
    * آقای هاشمی فردی دارای فکر، اندیشه، آینده‌نگری و قدرت تحلیل بالاست و توانسته است کشور را از بحران‌ها نجات دهد ولی همه این ویژگی‌ها نیاز به ابزار دارد تا بتواند کشور را از بحران نجات دهد. امروز آقای هاشمی‌رفسنجانی همان آقای هاشمی‌رفسنجانی 30 سال یا 20 سال قبل است - بلکه با تجارب و دانش بیشتر ولی آقای هاشمی امروز ابزار گذشته را در اختیار ندارد و از توانایی‌ها و تجارب و اندیشه‌های ایشان برای نجات کشور استفاده نمی‌شود.
    *

    * دوران هشت‌ساله سازندگی با اذعان و اعتراف دوست و دشمن بهترین دوران کشور به لحاظ سازندگی و رفع مشکلات مردم و سامان‌گرفتن کشور بوده است آن هم با خزانه خالی و نفت بشکه‌ای حدود ده دلار. می‌دانید در تمام دوران هشت‌ساله سازندگی درآمد کشور از محل فروش نفت 74 میلیارد دلار بوده است. ولی آن همه توسعه سازندگی، به‌خصوص در زیرساخت‌ها و زیربناها انجام شد ولی در شش سال اخیر بیش از ششصد میلیارددلار از محل فروش نفت درآمد حاصل شده است ولی وضع مردم این است که شما بهتر از من می‌دانید
    * !
    * امسال دوران پنج‌ساله مجمع به پایان می‌رسد و در اسفندماه اعضا و ریاست مجمع انتخاب می‌شوند. طبعاً خواست مخالفان ایشان این است که ایشان دیگر رئیس مجمع نباشند و این خواسته خود را نیز کتمان نمی‌کنند حالا چه خواهد شد؟ باید منتظر اسفندماه باشییم.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
2
14
وهم ایشان بود که دردوران جنگ بازوی پرتوان امام بود وبا خطبه های آتشین خود دوستان را امیدوار وتبلیغات دشمنان را خنپی میکرد.هاشمی درقلب رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
ali
|
SWITZERLAND
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
0
10
سلام بانظر آقای هاشمی درمورد 20و30 100درصد موافقم نمیدونم چی حاصل اقایون میشه خداییش تو این شیرتوشیر اقتصادی فرهنگی وسیاسی کشور که هزار درد پنهان وآشکار روح وروان وزندگی مردم را می خراشد و هرروز به قول آقای محسن رضایی نمودارفلاکت مردم ایران به اوج می رسد اما این مجریان و برنامه سازان صداوسیما که بایستی حنجره فریاد مردم برای مطرح نمودن وپیگیری مشکلات مردم باشند هرچند وقت یک بار جسارت و توهین هایی از این دست را نثار خادمان گذشته مردم وانقلاب میکنند وفکر می کنند حالاکه آنها سوار براسب مرادند می توانند با ناجوانمردانه ترین وجه به شخصیتهای کشور اسائه ادب کنند تا مرهمی برای زخم حسادت وکینه ورزی خود یابند چرا که تاب دیدن محبوبیت آنها را ندارند خداییش که نوبره بعد از اینکه این همه شخصیت ها والا وخونهای عزیزی فدای آبیاری نهال نوپای انقلاب اسلامی شد حال که فصل باروری این درخت تنومند است عده ای با بلاهت خاصی که خود آنرا خبرسازی و مجری گری می نامند چنین به جان ریشه های وشاخ وبرگ درخت انقلاب افتاده اند خداییش این چیزی نیست جز بی تقوایی و سبک سری در هیچ کجای سیره ائمه اطهار(ع) چنین رفتاری یافت نمی شود حتی آنهابشدت توصیه داشتند که به دشمنان خود نیز دشنام وتوهین نکنید چه رسد به یاران وخادمان مردم . پس ایندست برنامه سازی ها خدشه ای برچهره باصفای خادمان انقلاب ومردم وارد نمی کند بلکه آینه نمایان سرشت و خصلتهای ناروای این برنامه سازان خواهد بود ونهایتا چون بیانگرحسادت وبخل دوستان دست اندر کار خواهد بود خداوند تمامی خادمان ویاران راستین انقلاب و مردم را حفظ بفرمایدو کمی اندیشه به این به اصطلاح دوستان عنایت بفرمایید
حالا درج کن انتخاب جان
بابایی
|
UNITED STATES
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
2
14
ارادت بسیاری ازمردم به هاشمی جای هیچ شک وشبهه ای ندارد،درخصوص برنامه صرفاجهت اطلاع هم مجری فقط نقش همان دلقک راداردولیکن چرا اخیرا این پروژه کلیدخورده محل تامل است!!!
شایدبه جهت سخنرانی های اخیر آقای هاشمی وبه نوعی بیشترفعال شدن ایشان طی 2 سال اخیرباشد.
نظرات بینندگان