arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شارژ سریع گوشی جدید «اوپو» تا وضعیت نگران کننده اندروید در گوشی «میت 30 » هواوی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

جزئیات جدیدی مربوط به تلفن های هوشمند گوشی هواوی میت 30 در حال افشا است و این اطلاعات توجه بسیاری از کاربران چینی را به سمت خود جلب کرده است. اما آیا این گوشی ها خارج از کشور چین نیز محبوبند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی ریلمی XT که از گوشی های محبوب فعلی در بازار موبایل چین محسوب می شود نخستین به روزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی های محبوب سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس نخستین گوشی های هوشمندی هستند که گواهی معتبر وای 6 را دریافت کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس اطلاعاتی که توسط شرکت چینی اوپو منتشر شده است، پرچمدار آینده این شرکت چینی دارای قدرت شارژ کمتر از 30 دقیقه است. انتظار می رود که این گوشی نسبت به نسل قبلی با پیشرفت گسترده و شارژ سریع 65واتی  همراه باشد. این اطلاعاتی است که امروز در ویبو این شرکت منتشر شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیس بوک روز دوشنبه اعلام کرد که صدها حساب جعلی ، گروه و صفحاتی که از اوکراین و عراق سرچشمه گرفته اند را حذف کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس گزارشهایی که از سوی شرکت چینی ریلمی منتشر شده است این شرکت دلیلی برای تاخیر در رونمایی از گوشی جدید خود ندارد و گوشی ریلمی X2  در تاریخ 2 مهرماه رونمایی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان