arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۴۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

روحانی: اگر کشوری زودتر به واکسن کرونا دست یافت، برای خرید آن اقدام می‌کنیم / توقیف ۴ کشتی ایرانی از اساس دروغ است / کسانی که پروتکل های بهداشتی را در ماه محرم رعایت نکنند مجازات می شوند

رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ممکن است واکسن کرونا ساخته شود ولی ممکن است دوباره به شکل دیگری ظهور و بروز داشته باشد، بنابراین ما باید برنامه ریزی بلندمدت‌تری در نظر بگیریم. روحانی تاکید کرد: ضمن اینکه برای دست یابی به واکسن کرونا تلاش می کنیم، اگر کشوری زودتر به این واکسن دست یافت، برای خرید آن اقدام می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ممکن است واکسن کرونا ساخته شود ولی ممکن است دوباره به شکل دیگری ظهور و بروز داشته باشد، بنابراین ما باید برنامه ریزی بلندمدت‌تری در نظر بگیریم.

به گزارش «انتخاب»، حسن روحانی رئیس جمهور امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: مردم در ماه‌های اسفند و فروردین در مواجهه با کرونا متوجه شدند که این بیماری جدی است.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: برخی فکر کردند که زمان شیوع کرونا کوتاه است و باید دو سه هفته مراعات کنیم و سپس تمام می‌شود.

رئیس جمهور بیان داشت: مردم در موج دوم کرونا متوجه شدند که این بیماری برای یک زمان کوتاه چند هفته‌ای نیست بنابراین ما باید سبک زندگی و پروتکل‌های مراسمات را عوض کنیم، آن هم برای ماه‌ها یا برای سال‌ها. ممکن است واکسن کرونا ساخته شود ولی ممکن است دوباره به شکل دیگری ظهور و بروز داشته باشد. بنابراین ما باید برنامه ریزی بلندمدت‌تری در نظر بگیریم.

او گفت: روند بیماریهای مربوط به کرونا در بسیاری استانها روند نزولی پیدا کرده است.

روحانی تاکید کرد: ضمن اینکه برای دست یابی به واکسن کرونا تلاش می کنیم، اگر کشوری زودتر به این واکسن دست یافت، برای خرید آن اقدام می کنیم.

او ادامه داد: ممکن است واکسن کرونا هم پیدا شود ولی سال بعد باز ویروس به صورتی دیگر ظهور پیدا کند.

توقیف ۴ کشتی ایرانی دروغ است

رئیس جمهور همچنین گفت: توقیف ۴ کشتی ایرانی در آب های بین المللی از اساس دروغ است. این دروغ به خاطر پوشاندن خفت آمریکا در شورای امنیت بود.

روحانی همچنین گفت: کسانی که پروتکل های بهداشتی را در ماه محرم رعایت نکنند مجازات می شوند و برخی از مجازات ها از امروز بلاغ می شود.

روحانی گفت: در بحث مسافرت کسی حرفی از تعطیلی نمی‌زند اما تا اسم کنکور می‌آید بحث تعطیلی را مطرح می‌کنند.

رئیس جمهور در واکنش به توافق امارات و اسرائیل هم گفت: این اقدام از نظر ما صددرصد محکوم است و خیانتی به آرمان فلسطین و قدس است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
1
7
فقط شما راست میگی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
2
5
واکس اگر بیاید . با قیمت گران تر از بازار جهانی در ایران عرضه می شود برای مردم عادی و رایگان برای مسئولان و ... خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
1
4
اقای روحانی بعرض می رساند با مصرف دارو هائی که روی ویروس اثری ندارند. در بیماران کرونائی با زمینه التهاب شدید. با نهایت تاسف موج وحشناکی از کشتار رخ خواهد داد. علاوه بر ان امید نادرستی که در نزد عزیزان بیمار ایجاد خواهد شد. ممکن است موجب ایجاد برخورد های فیزیکی با کادر درمان نیز بشود
نظرات بینندگان