arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۷۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
توضیحات عجیب دفتر احمد خاتمی در مورد خبر "فارس" ؛

"اهانت به امام جمعه منسوب به مقام معظم رهبری"

اگر مطلب خبرگزاری فارس، زننده و ناشایست باشد، چرا باید از وجهه رهبری مایه پذاشت؟ خود رهبری بارها فرموده اند که "خود مرا هم نقد کنید" اما ظاهراً برخی نه تنها حاضر به نقد شدن نیستند بلکه مطالبی چنین را توهین آمیز دانسته و حتی در اقدامی ناشایست، خود را "منسوب به رهبری معظم انقلاب" می پندارند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پی درج خبری از جلسه رونمایی کتاب حجت‌الاسلام زائری، دفتر حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی توضیحی را درباره یک خبر ارسال کرد.دفتر سید احمد خاتمی امام جمعه تهران در واکنش به این خبر خبرگزاری فارس، مطلبی عجیب و نامرتبط را مطرح کرد "مطلب فوق‌الذکر کذب محض و اهانت به امام جمعه منسوب به مقام معظم رهبری است"

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب؛ زائری در آن جلسه با قرائت مقدمه‌ای از آثار خود، به انتقاد تلویحی از امام جمعه موقت تهران پرداخته و گفته بود: هفته پیش نامه‌ای برای یک بزرگواری که با شعار بنده آماده شهادت در راه ارزش‌ها شناخته می‌شود، می‌رود که در آن نامه او را با حجت‌الاسلام و المسلمین به نگارش در آورده بود. اما نامه به دلیل عدم ذکر عنوان «آیت‌الله» برگشت می‌خورددر این راستا ما از دختران جوان این جامعه انتظار داریم که میل طبیعی خودنمایی را در خود قربانی کنند، درحالی که بزرگترهای این دختران میل طبیعی خود را به قدرت، ثروت، شهرت و... دارند و حاضر به قربانی کردن آنها نیستند.

فارس در این مورد نوشت:



در این مطلب آمده است:

1- گرچه در متن خبر اسمی از حضرت آیت‌الله خاتمی به میان نیامده ولیکن با قراین ابلغ از تصریح ایشان مورد تعریض قرار گرفته است.

2-نامه‌ای (با شرایط مذکور) جهت استحضار معظم‌له به دفتر تا کنون واصل نگردیده است چه رسد به آنکه توسط ایشان برگشت خورده باشد، دیگر آنکه در ثبت مراجعات و مراسلات عناوین و القاب لحاظ نمی‌گردد.

3- تحلیل عنوان شده در مطلب فوق‌الذکر کذب محض و اهانت به امام جمعه منسوب به مقام معظم رهبری است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
0
15
‫آفتاب آمد دلیل آفتاب ...
رانتی
|
UNITED STATES
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
0
17
برخی عادت کرده اند پشت ولایت سنگر بگیرند و رهبر را سپر بلای خود کنند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
2
23
چیزی که عوض دارد گله ندارد جناب حجت الاسلام خاتمی(نه دوستان اشتباه نکنید خاتمی عزیز و بزرگوار را نمی گویم) که اخیرا" بعضی دوستان ریاکار ایشان وی را آیت الله خطاب می کنند در تمام خطبه های نماز جمعه و از تریبونی بسیار مقدس به توهین تهدید و افترا به بندگان مظلوم و بی دفاع می پردازد پس دفتر ایشان چرا ناراحت می شوند چون این یک رویه بسیار معمول آقای خاتمی امام جمعه ئهتران است.که به بزرگانی از قبیل خاتمی بزرگوار و هاشمی و ...... توهین وتهمت می زند.
بـــابـــایـــــی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
1
22
افراموش نمیکنم درجلسه سخنرانی ایشان که پخش مسیقیم میشدتعدادی به اصطلاح مردم شعارمرگ برهاشمی میدادندوایشان بابزرگواری گوش میدادند.
تهرانی
|
CHINA
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
15
2
هرچند منتشر نمیشود اما باید گفت که این تکذیبیه درپاسخ به مطلب سایت خبرآنلاین آمده نه خبرگزاری فارس, که متن کامل آن درسایت مذکور درج شده است,
ضمنا اگر امام جمعه ام القرای جهان اسلام منسوب به مقام معظم رهبری نباشد, چه کسی به ایشان منتسب است?
ایکاش هنگامی که اتهامی واهی به یک مومن زده میشود شمانیز همه چیز راباعینک جناح بندی سیاسی نمی دیده و درپی احقاق حق می بودید.
نظرات بینندگان