arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۰۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱

دستگیری قایقران المپیکی استرالیا در'ساری'

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک قایقران استرالیایی که برای شرکت در المپیک ۲۰۱۲، در لندن به سر می برد، پس از آسیب رساندن به شیشه مغازه ای در استان 'ساری'، جنوب انگلستان توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش انتخاب به نقل از  جام نیوز، جاشوا بوث، 21 ساله که روز چهارشنبه 1 اوت، در شهر ایتون دورنی در مسابقه قایقرانی هشت نفره شرکت کرد، در ساعات اولیه صبح روز پنجشنبه بازداشت شد.پلیس "ساری" خطاب به جمع خبرنگاران در یک کنفرانس خبری در پارک المپیک گفت: که آقای "بوث" مدت کمی پس از بازداشت سرگیجه گرفت و در پاسگاه پلیس به زمین افتاد و به بیمارستان منتقل شد.

"نیک گرین"، رئیس کمیته المپیک استرالیا نیز در این کنفرانس خبری شرکت داشت و گفت: حدود ساعت سه و نیم صبح با تلفن به من اطلاع دادند که یکی از قایقرانان ما با مشکل مواجه شده و به دلیل آسیب رساندن به یک مغازه توسط پلیس بازداشت شده است.

به گزارش سایت پلیس انگلیس، " گرین" در پاسخ به سوال خبرنگاران که علت این رفتار را جویا شدند گفت: مطلع شده ام که این اتفاق در اثر مصرف الکل توسط این قایقران رخ داده است.او در ادامه گفت: او باید فردا به پلیس مراجعه کند تا پلیس بتواند به تحقیقات خود در این زمینه ادامه دهد و نتیجه آن را اعلام کند.

سخنگوی پلیس گفت: حدود ساعت یک و چهل دقیقه صبح به وقت گرینویچ افسران پلیس به خیابان "اگام" فراخوانده شدند و در آنجا دیدند که شیشه مغازه ای شکسته شده است.گفتنی است تیم 8 نفره قایقرانی استرالیا روز گذشته در فینال مسابقات ششم شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
0
15
یعنی آخر تیترهای فریب هستید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
0
14
خیلی لوسین...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
0
9
فکر کردم ساری خودمون رو میگین!
نظرات بینندگان