arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۶ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱

"ریاست‌جمهوری" بعد از احمدی‌نژاد، مشکل است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مباحث مربوط به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعد از آقای احمدی‌نژاد، ریاست‌جمهوری کردن مشکل است.

حبیب‌الله عسگراولادی در مراسم افطار حزب موتلفه اسلامی و گرامیداشت روز خبرنگار، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: کسی که می‌خواهد وارد عرصه کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شود، باید مسلط و با سرمایه رای بالایی باشد.

وی با بیان اینکه "لازم است که یک کاندیدای ریاست جمهوری از گفتمانی تبعیت کند که این گفتمان برنامه و تیم را مدنظر قرار داده است"، افزود: باید ببینیم نامزد مدنظر و هوادارانش چه گفتمانی پیشنهاد می‌کنند و از این گفتمان چه برنامه‌ای را ارائه خواهند کرد و از این برنامه چه تیم و هیاتی را برای همکاری خود فرا می‌خوانند و بعد از آن هم ببینیم که در بین نامزدها چه فردی این شرایط را دارد و اصلح است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین یادآور شد: دیدیم که در دوره دهم ریاست‌جمهوری، دولت تعدادی از شخصیت‌هایی را به عنوان وزیر روی کار آورد که اینها فعالیت‌های خوبی داشتند اما سر بزنگاه کنار گذاشته شدند و فرد تازه‌کاری سر کار آمد. البته قصد من انتقاد کردن نیست اما این نکته را می‌خواهم یادآور شوم که باید ببینیم گفتمان‌ها به چه صورتی پیش می‌رود و چه برنامه‌ای از آن حاصل می‌شود.

عسگراولادی تاکید کرد: کسی که می‌خواهد مدیریت کشور را بپذیرد، باید بتواند از مجموعه این گفتمان‌ها برنامه‌ای را برای چهار سال و شاید هشت سال ارائه دهد. حضور پنج رییس‌جمهور در دوره‌های گذشته و برگزاری ده انتخابات ریاست‌جمهور موجب شده است که ما تجربیات زیادی کسب کنیم و بدانیم که بدون گفتمان، برنامه و تیم نمی‌توانیم امیدوار باشیم که انتخابات یازدهم از قبلی‌ها بهتر باشد.

وی در پایان گفت: همه ما از جمله خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و تحلیلگران در معرض امتحان جدی قرار داریم و من معتقدم شرایط امروز کشور، منطقه، دنیای اسلام، غیرمتعهدها و شرایط جهانی در این برهه، با شرایط چند انتخابات ریاست‌جمهوری که از اول داشته‌ایم متفاوت است؛ چراکه دشمنان به دنبال آزار ما هستند و دوستان نیز به این نظام و مردم ما امید بسته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تی تی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
0
11
خیلی !!!!!!!!!!
نظرات بینندگان