arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

اولیویرا: شناخت خوبی از الجزیره دارم

اولیویرا: الجزیره بازیکنان خوبی دارد و مثل دیگر تیم ها دارای نقاط ضعف و قوت است و ما در این بازی برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، تونی الیویرا در کنفرانس خبری قبل از بازی اظهارداشت: برای کسب سه امتیاز این بازی باید با تمام توان مبارزه کنیم و بازی را به نفع خودمان پایان ببریم.

وی اضافه کرد: زمانیکه مربی شارجه امارات و الاتفاق عربستان بودم شناخت خوبی از تیم های عربی بخصوص الجزیره کسب کردم و با این شناخت و همچنین تجربیاتی که از بازی رفت به دست آورده ام مقابل این تیم بازیکنان را ارنج خواهم کرد.

وی افزود: الجزیره بازیکنان خوبی دارد و مثل دیگر تیم ها دارای نقاط ضعف و قوت است و ما در این بازی برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: راهیابی به جمع 16 تیم برتر باشگاه های آسیا هدف اصلی ما در مرحله گروهی رقابت هاست و برای رسیدن به این هدف، باید سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: هر دو تیم با هدف کسب سه امتیاز بازی در میدان حاضر خواهند شد و تیمی که بهتر از موقعیت ها استفاده کند برنده بازی خواهد بود.

الجزیره امارات و تراکتورسازی تبریز که به ترتیب با چهار و دو امتیاز در رده های سوم و چهارم گروه ˈآˈ قرار گرفته اند برای صعود به دور بعدی به سه امتیاز این بازی و بازی بعدی نیاز دارند.

بازی این دو تیم ساعت 20.15 امروز در ورزشگاه بن زاید ابوظبی برگزار می شود.

نظرات بینندگان