arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های اپل برای اپ های ایرانی تا حضور پررنگ تسلا در چین

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

روبات تحویل پیتزا "Digit" می تواند آینده تحویل پیتزا را دگرگون کند. این روبات هوشمند می تواند به راحتی انواع پیتزا را به کاربران تحویل دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایالات متحده اعلام کرد که حمل باتری های لیتیوم یونی در پروازهای مسافرتی ممنوع است. این موضوع در مورد انواع محموله هایی صدق می کند که به نوعی با باتری های لیتیوم یونی سر و کار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آمازون که از مدتی پیش در حوزه داروسازی متمرکز شده است، طرح هایی جدید را برای توسعه سریع فعالیت های خود در این حوزه رونمایی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تایلند در آستانه تصویب قوانینی است که بی شباهت به قوانین نظارتی دولت چین برای کنترل شهروندان نیست. این قانون از سوی فعالان حقوق بشر در چین جنجال های پرشماری ایجاد کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اعلام کرد که یک وام 2 میلیارد دلاری برای شانگهای در نظر گرفته است. این در حالی است که پیش از این نیز شرکت تسلا بیش از 13 میلیارد را صرف ساخت کارخانه خود در شانگهای کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت های کره ای سامسونگ و چینی هواوی از مدت ها پیش با یکدیگر رقابت دارند. در این میان گاهی مدیران هواوی با اظهار نظرهای تند خود نشان داده اند در رقابت با روش "تحقیر" میانه خوبی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

محدودیت های اپل برای کاربران ایرانی به عنوان یک برند شناخته شده دنیای فناوری که اصالت آمریکایی دارد، موضوعی جدید نیست. اما به نظر می رسد روند محدودیت های اپل برای کاربران ایرانی طی 24 ساعت اخیر تشدید شده و منفی تر از همیشه پیش می رود تا حدی که بسیاری از اپ های ایرانی محبوب، دچار اختلال و توقف شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان