arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/دوشنبه 5 دی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار دوشنبه 5 دی:

تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳
نامه فرانسوا، پادشاه وقت فرانسه که در سال 1526 به اسارت افتاد و خطاب به سلطان سليمان قانوني، پادشاه عثماني نوشته و خواهان كمك دولت عثماني بود، در جريان ديدار سارکوزي از ترکيه به وي هديه داده شده است که بد نيست آن را بخواند!
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۹
از حواشی جلسه هیئت امنا دانشگاه آزاد می توان به ذکر خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی از اشخاص حقوقی این شورا اشاره کرد.
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸
نادر قاضی پور گفت: اخبار منتشر شده مبنی بر درخواست یکی از افراد منتسب به جریان های خاص سیاسی مبنی بر دریافت ۱۱۰ سکه به نرخ دولتی در شرایط فعلی بی تردید نشان از مشکلات و مسائلی است که این جریان سیاسی خاص برای کشور و مردم به وجود می‌آورد .
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹
وزير علوم تحقيقات و فناوري گفت:‌ گزارش جلسه اخير هيات امناي دانشگاه آزاد را روز سه شنبه اين هفته به شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارائه مي‌كنم.
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۶
بازار دلار و ارز روزهای سختی را برای تولیدکنندگان و روزهای خوبی را برای دلالان می گذراند و سیاستهای آزمون و خطای بانک مرکزی، این روزها همه را خسته کرده است. شاید وقت آن باشد بانک مرکزی در سیاستهای کلان بازار ارز و سکه بازنگری جدی داشته باشد.
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲
رئیس اتاق بازرگانی درباره ماجرای مراوده تجاری با امارات می‌گوید: برای موقعیت منطقه‌ای امارات، ارتباط اقتصادی با ایران حیاتی است و این مطلب کاملا مورد توجه بخش‌خصوصی و مسئولان دولتی این کشور بوده و هست.
تاریخ انتشار: ۰۵ دي ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱
نظرات بینندگان