arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲

کشف مشکل اصلی کشور توسط این جوان: آموزش نامناسب در دبستان + تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در اولين دقايق سومين روزثبت نام کانديداهاي رياست جمهوري يک جوان که خود را حقودان معرفی کرد، با حضور درستاد انتخابات وزارت کشور، برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد!

منصوري در گفتگو با خبرنگاران مستقر در محل نام نويسي کانديداهابه تشريح ديدگاههاي خودپرداخت وگفت: باشعار انديشه و اراده ، پيکار با حهل و تاريکي وداشتن کشوري سرشار از دانائي و روشنائي ،وارد رقابتي نابرابرشده ام.

وی که خود را اهل نور و ساکن تهران و دانشجوي کارشناسي ارشدحقوق محيط زيست دانشگاه علوم و تحقيقات تهران معرفي کرد، افزود: ريشه تمامي جهالت ها وانحرافات در نبود درک درست ازعلوم وآموزشهاي ناکارآمد خصوصا درسطوح ابتدائي ودبستان است.درصددم تابا برنامه ريزي حساب شده واستفاده ازتوان نيروي داخلي و تجربيات ساير ملل بصورت زمان بندي شده اين نقيصه را مرتفع سازم.

این جوان کاملاسفيدپوش وارد وزارت کشور شده بود ، دليل انتخاب اين نوع پوشش را حرکت درمسير روشنائي با انديشه ای پاک و دولتي سالم وبرآمده ازاين انديشه دانست وافزود:براين اساس رنگ انتخاباتي خودم راسفيدکه نمادي ازپاکي وشفافيت وصلح وآرامش است انتخاب نموده ام.

وي در پايان در جواب سوال يکي ازخبرنگاران گفت: در حال تکميل ليست کابينه ام هستم و بدليل آنکه مقيد به چارچوبهاي قانوني مي باشم اجازه بدهيد بمنظور جلوگيري از هرگونه خطاي قانوني تا تائيدصلاحيتم ازطرح گزينه هاي مدنظر صرفنظرشود.

قابل ذکر است، پیش از این فرد، بیش از 200 نفر از مردم عادی با انگیزه ای مضاعف و اعتماد به نفسی باورنکردنی، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.
نظرات بینندگان