arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

آندرانیک تیموریان: نشان داده‌ایم که از پس مسابقات سخت برمی آییم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرآنلاین: هر چقدر در تمرین ها شوخ ، پرجنب و جوش و شیطان است،زمان مصاحبه آرام، محتاط و کم حرف می‌شود.اصولا آندرانیک داخل و خارج مستطیل سبز دو روح هستند در یک بدن که هیچ ارتباطی با هم ندارند.داخل زمین برای  همبازی هایش کری می‌خواند و خارج از آن آرام و سربه زیر می‌گوید که اهل حرف زدن نیست. با همه این ها تیموریان یکی از بهترین های این سال های فوتبال بوده ، در 21 سالگی اولین حضور در جام جهانی را تجربه کرده و این روزها یکی از باتجربه های تیم ملی است که در اتریش برای دومین حضور در جام جهانی فوتبال آماده می‌شود. به همین دلیل از او خواستیم که علی رغم میلش درباره شرایط تیم ملی صحبت کند.

مشکلاتی که در اردوی آفریقا داشتید،در اردوی اتریش رفع شده ؟

در اردوی آفریقا مشکلات خاصی نداشتیم،بچه ها درگیر تیم های باشگاهی بودند و همه نتوانستند در اردو باشند. من فکر می کنم اردوی اتریش خیلی بهتر است،چون بیشتر بازیکنان حضور دارند.اگر همه بازیکنان به این اردو برسند،شرایط ایده آل می شود. باید بازیکنان زودتر به تیم ملحق شوند تا با هم بهتر تمرین کنیم و به هماهنگی بیشتری برسیم.

برخی از بازیکنان معتقدند نقطه قوت این اردو،بازی های تدارکاتی است.

همیشه بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی موثر بوده.متاسفانه در چند ماه گذشته بازی های تدارکاتی زیادی نداشتیم،در این ماه ها تمرینات بدنسازی سختی انجام داده ایم اما برای اینکه بدانیم تیم در چه شرایطی قرار دارد، باید در مسابقات تدارکاتی شرکت کنیم .این بازی‌ها کمک می‌کند، هماهنگ‌تر شویم،مربیان نقاط ضعف تیم را بشناسند و بتوانیم قبل از شروع مسابقات مشکلات را رفع کنیم تا در جام جهانی، با قدرت فوتبال بازی کنیم.

مدت زیادی تا جام جهانی نمانده،فکر می کنید که تیم به آمادگی کامل می رسد؟

زمان زیادی را از دست دادیم اما امیدوارم از این مدت باقیمانده استفاده کنیم،.ما سعی مان را می کنیم و من فکر می کنم،هر روز هماهنگ تر می شویم اما بازی های سختی در پیش داریم.تیم‌های همگروه ما همه خوب هستند. من تجربه بازی با تیم ملی بوسنی را دارم اما با نیجریه و آرژانتین بازی نکرده‌ام . با توجه به شناختی که از بازیکنان این تیم ها دارم،فکر می کنم تیم‌های قدرتمندی هستند.بسیاری از بازیکنان این تیم ها در اروپا بازی می کنند و تمرینات خوبی دارند.با این حال امیدوارم بتوانیم بهترین بازی‌های‌مان را نمایش دهیم.

در مصاحبه ای گفته بودید اگر با نیجریه مساوی کنیم،به دور دوم می رسیم.فکر می کنید ایران می تواند از دور اول مسابقات صعود کند؟

نیجریه تیم قدرتمندی است که بازیکنانش در اروپا بازی می‌کنند.مساوی کردن مقابل این تیم کار آسانی نیست البته ما هم تیم خوبی داریم.ترکیبی از بازیکنان جوان باانگیزه و فوتبالیست های باتجربه که در کنار هم قرار گرفته اند.به همین دلیل فکر می کنم ما هم می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و قبلاً هم نشان داده‌ایم که از پس مسابقات سخت برمی آییم.

نظرات بینندگان