arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز سه شنبه 18 مرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 "60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار  سه شنبه  18 مرداد:


تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵
"مقايسه‌ خصوصى‌سازى در سال‌هاى طولانىِ گذشته يعنى آن زمانى كه اصلاً بحث سياست‌هاى اصل ۴۴ نبود، با اين چند سال، مقايسه‌ تعيين‌كننده‌اى نيست." اين جمله‌اي بود كه پيش از اين رهبر انقلاب بر آن تأكيد كرده بود.
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۳
رئیس جمهوری اسلامی ایران در حکمی علی سعیدلو را به عنوان "معاون امور بین‌الملل" خود منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸
مدتي است در فضاي سياسي كشور سخن از يك جريان انحرافي شكل گرفته در حاشيه دولت در ميان است و عناصري از وابستگان اين جريان مانند شريف ملك زاده به دليل اتهاماتي كه بر آنان وارد شده در بازداشت به سر مي برند. درخصوص اين جريان سه ديدگاه وجود دارد:
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰
عکس گرفتن بازیگرهای مشهور هالیوود و بازیکنان معروف فوتبال جهان با خودروهای ایرانی، شاید رویایی باشد که خودروسازان کشورمان به آن فکر کنند، اما این آرزو برای آنان بیشتر به یک طنز شبیه است تا یک تجربه احتمالی در آینده نزدیک
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵
محمدعلي كشاورز كه از روز گذشته در بخش آي‌سي‌يو بيمارستان آتيه بستري شده است، طبق نظر پزشك معالج ملاقات ممنوع شد و هنوز وضعيت جسماني او به ثبات نرسيده است.
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴
رییس اتحادیه كباب، حلیم و غذای سنتی ضمن اعلام مطلب فوق در گفت‌و‌گو با خبرنگار قانون افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد 2000 واحد غیر مجاز در سطح شهر تهران در حال عرضه آش و حلیم در ایام ماه مبارك رمضان هستند در حالی كه در تهران فقط 700واحد مجاز عرضه كننده داریم كه از نظر بهداشتی، فعالیتشان مورد تایید ماست.
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
هوشنگ جاويد معتقد است:‌ آواها و نواهايي رمضاني فقط در حال و هوايي حزن آميز هستند و جنس صداي خواننده غم و حزن ايجاد مي‌كند،‌ بنابراين نمي‌تواند احساس معنوي را منتقل كند.
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳
آمنه بهرامي گفت: نصف درمانم صورت گرفته است و تاكنون 500 ميليون براي اين موضوع هزينه كردم و 400 ميليون ديگر نيز براي درمانم احتياج دارم؛ در اين خصوص دولت 3 وعده داده است كه با گذشت 6 روز هنوز اجرا نشده است كه يكي از اين وعده‌ها، درمان بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰
450 نفر دستگیر شدند؛
منطقه ی پکهام در جنوب لندن شاهد بروز آشوب های معترضان است . دولت انگلیس می گوید همه چیز مهار شده است اما قطعا در پکهام اوضاع تحت کنترل نیست.در این محله از جنوب لندن هرج و مرج و بی قانونی زیادی رخ می دهد .اوضاع در این منطقه کاملا ناآرام است و پلیس ظاهرا قادر به مهار خشونت ها نیست.
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۲
نظرات بینندگان