arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰

گردشگر فرانسوی: هزینه سفر به ایران بالاست

یك گردشگر فرانسوی گفت: خصلت میهمان‌نوازی ایرانیان كه ریشه در فرهنگ بالای مردم این كشور دارد در دنیا منحصر به فرد است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یك گردشگر فرانسوی گفت: خصلت میهمان‌نوازی ایرانیان كه ریشه در فرهنگ بالای مردم این كشور دارد در دنیا منحصر به فرد است.

به گزارش پارس توریسم، «لدریس وبین» كه به ایران سفر كرده بود گفت: به كشورهای بسیاری سفر كرده‌ام، اما تاكنون مشابه میهمان‌نوازی ایرانیان را در هیچ كشوری ندیده‌ام.

او با اشاره به بازدید خود از شهرهای اصفهان، شیراز، یزد و تهران گفت: بیشتر مردم این شهرها در برخورد با من و همسفرانم اگرچه به زبان انگلیسی مسلط نبودند، اما قصد ارتباط با ما را داشتند كه این ویژگی‌ را در هیچ كشور دیگری ندیده‌ام.

این گردشگر فرانسوی با اشاره به جذابیت‌های فراوان گردشگری ایران متذكر شد: در این سفر فرصت بازدید از دیگر شهرهای ایران را نداشتم، اما پس از عزیمت به كشورم بار دیگر برای سفر به ایران برنامه‌ریزی خواهم كرد.

او ادامه داد: پیش از سفر به ایران در مورد شهرهای مختلف آن مطالعه كرده و اطلاعاتی به دست آوردم؛ بدون شك شهرهای غربی ایران از طبیعت سبز و بسیار زیبایی برخوردار هستند و در سفر بعدی خود حتما به آن شهرها سفر خواهم كرد.

«وبین» با بیان اینكه هزینه سفر به ایران بسیار بالا است، اظهار كرد: این امر از دلایل پایین بودن تعداد گردشگران ورودی به این كشور است؛ این درحالی است كه مسوولان گردشگری می‌توانند با اندكی تدبیر این مشكل را برطرف كنند تا زمینه ورود جهانگردان بیشتری به این كشور فراهم شود.

او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری ایران تصریح كرد: وجود این ظرفیت‌ها به خودی خود درآمدی را برای صنعت جهانگردی ایران ایجاد نمی‌كند، چراكه باید با مدیریت صحیح و معرفی مناسب آن به علاقه‌مندان خارجی، برای افزایش آمار ورود گردشگران تلاش كرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران بالیوود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
0
1
ان بنده خدا هم فهمید...اینجا چه خبره...!!!!!
نظرات بینندگان