arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۸۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۰

استقرار كاركنان مجازي با لبخندي هميشگي در فرودگاه فرانسه!

يك فرودگاه در فرانسه براي خوشامدگويي به مسافران خود و همچنين دميدن روحي تازه در اين مكان از كاركنان مجازي با لبخندي هميشگي استفاده كرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يك فرودگاه در فرانسه براي خوشامدگويي به مسافران خود و همچنين دميدن روحي تازه در اين مكان از كاركنان مجازي با لبخندي هميشگي استفاده كرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، اين مرحله آزمايشي در فرودگاه اورلي از ماه گذشته آغاز شده و تاكنون توجه و تعجب بسياري از مسافران و عابران را به خود جلب كرده است.

اين كاركنان مجازي به قدري زنده و واقعي به نظر مي‌رسند كه مسافران سعي مي‌كنند با اين تصاوير ويديويي زنده كه به آنها خوشامد گفته و به درگاه خروجي مورد نظر راهنمايي مي‌كنند، گفت‌وگو كنند.

اين تصاوير از ميان هواي رقيق در زماني كه يك كارمند انسان واقعي دكمه علامت آغاز مسافرگيري را فشار مي‌دهد، ظاهرا حالت واقعي مي‌گيرند.

اين كاركنان مجازي در حقيقت به شكل سايه يك انسان واقعي و از پلكسي‌گلاس توليد شده‌اند.

براي اين طرح از سه كارمند واقعي اين فرودگاه در توليد تصاوير خيالي در يك استوديو فيلمبرداري شد. اين فرودگاه اميدوار است بتواند با اين فناوري كار خود را رونق داده و همچنين رفاه بيشتري براي مسافران در شناسايي خروجي مورد نظرشان بوجود بياورد.

اين كارمندان مجازي در حالي‌كه نام مقصد در برابر آنها روشن شده، اظهار مي‌كنند: سلام! من شما را به سمت مقصدتان راهنمايي مي‌كنم. فرودگاه فرانسه براي شما سفر خوشي آرزو مي‌كند.

مقامات فرودگاهي فرانسه در اوايل سال جاري ايده اين هولوگرام‌هاي دو بعدي را ارائه كرده بودند.

فناوري پشت اين تصاوير توسط يك سازمان بازاريابي سمعي‌ و بصري پاريس موسوم به چشم گربه (L'Oeil du Chat) ساخته شده است.

از اوايل همين سال كاركنان مجازي در فرودگاه‌هاي لندن و منچستر به اجرا درآمدند.

فرودگاه اورلي تصميم دارد از مكان خود به عنوان آزمايشگاهي براي آزمايش شيوه‌هاي جديد مديريت درگاه‌هاي سوار شدن در هواپيما استفاده كند.

اين فناوري تنها در سالن 40 اين فرودگاه به اجرا درآمده و قرار است در اواخر سال پس از ارزيابي عملكرد آن به سالن‌هاي ديگر گسترش يابد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
0
2
خدا پدرشان را بیامرزد که تصاویر مجازی یا کارمندان مجازی را با خنده نشان می دهند چندی قبل ماکت های اتومبیل و ماموران پلیس راه در برخی جاده ها وجود داشت ولی ماکت مامور مجازی چنان اخم کرده بود که انسان رانندگی که هیچ زندگی را هم موقتا فراموش می کرد ، حالا خودتان بگوئید کدام بهنر است ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
0
0
نميشد يه عكس بذاريد دل ما هم شاد بشه!
نظرات بینندگان