arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/چهارشنبه 19 بهمن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار چهارشنبه 19 بهمن:

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۱
مواد معدنی بسیار زیاد در این برکه باعث به وجود آمدن خال خال هایی شده است. برکه ی "لیلوک" در نزدیکی ونکوور کانادا قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۸
رييس‌جمهور گفت: دموكراسي به سبك غربي، تحقير مردم است. مردم در آمريكا و اروپا ماليات مي‌دهند و پول به جيب صهيونيست‌ها مي‌رود در حالي كه اگر مردم حق انتخاب داشتند چنين انتخابي نمي‌كردند.
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۵
طراحان این حرکت ،‌ خود را مفتخر به عضویت در جریان اصولگرایی می دانند و اگرچه اختلافات سلیقه ای با بعضی از افراد و نحله های اصولگرایی دارند اما در اعتقاد قلبی به ضرورت حاکمیت ارزشهای دینی و ولایت فقیه - که مبانی اصلی و مشترک تفکر اصولگرایی را تشکیل می دهند - تردیدی ندارند و عملا بدان ملتزمند .
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۸
* خبر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۲
خبرنگار ديگري درباره تئاتري كه يك گروه فرانسوي در جشنواره تئاتر فجر به روي صحنه برده بود و باعث ناراحتي دايي شده بود پرسيد. دايي در اين باره گفت: پيش از اين هم گفته‌ام كه كسي جرات ندارد از آدم‌هاي سياسي انتقاد كند.
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸
سرلشکر سید یحیی صفوی در گفتگویی به تشریح برخی ناگفته ها از تدابیر مقام معظم رهبری در برخورد با حوادث و اتفاقات داخلی و بین‌المللی در 22 سال گذشته پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳
در حالی که چین چندی پیش، از وضع تحریم خرید نفت ایران از سوی اتحادیه اروپا انتقاد کرده و آن را غیرسازده خوانده بود، رویترز در گزارشی مدعی شد: چین در تلاش است تا برای جبران کاهش واردات نفت از ایران، نفت مورد نیاز خود را از منابع دیگر تامین کند...
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۴
محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران یك ماه وقت دارد در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شود.
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۸
بسیاری از واحدهای تولیدی کشور تعطیل و یا در آستانه تعطیلی قرار دارند؛
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به نقش قشر کارگر در بعد از انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاع مقدس، سازندگی و پیشرفت و تولید اشاره و تصریح کرد: این تولیدگران نجیب، متدین و زحمتکش همواره در مقاطع گوناگون و حساس کشور احساس وظیفه کرده‌اند و چشم‌داشتی هم جز سعادت و آبادانی ایران عزیز نداشته‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰
نظرات بینندگان