arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/پنج شنبه 20 بهمن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار پنج شنبه 20 بهمن:

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹
مجری پارک ملت سوال دیگری هم از حداد کرد که آیا اسناد فعالیتهای شما در ساواک موجود است؟ حداد عادل گفت: یکی از مردم شیراز اسناد فعالیتهای مبارزاتی من در ساواک را به من داد که من از آن یک کپی گرفتم و به او برگرداندم.
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴
محمود احمدی​نژاد گفت که برای حضور انسان در فضا تا قبل از سال 1400 ، باید تمام امکاناتمان را بسیج کنیم. ما باید تا حد ممکن در این عرصه علمی به جلو برویم. مراکز تحقیقاتی باید جمع شوند و مکمل هم باشند و در واقع هم‌افزا باشند، نباید موازی یکدیگر کار کنند
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰
سفیر ایران در واتیکان اعلام کرد:
علی اکبر ناصر به رویترز گفت: اگر پاپ تصمیم بگیرد که به ایران بیاید. ما از او به طور بسیار خوبی استقبال می کنیم. تا انجایی که به دولت مربوط می شود ما با علاقه از ایشان استقبال می کنیم.
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱
سفیر ایران در روسیه:
وی که از طریق یک مترجم، سخن می گفت، افزود: اگر امریکا این حمله را انجام دهد، به سرعت پشیمان می شود. به این دلیل که ما لیستی از اقدامات تلافی جویانه داریم.
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۵
نظرات بینندگان