arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

رحيمي: مشکلي با دايي ندارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس گفت: مشکلي ميان من و دايي وجود ندارد.
 

عليرضا رحيمي در مورد قرارداد علي دايي با پرسپوليس گفت:‌ او با ما قرارداد دارد و مربي ماست. من هم با او جلسه‌اي خواهم گذاشت تا ببينم خواسته‌هاي او از مديرعامل جديد چيست. من و دايي با هم هماهنگي هستيم و مشکلي با هم نداريم. دايي با ما قرارداد دارد و مربي ماست.

 فارس، وي در مورد بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس گفت: مطمئن باشيد هرچه سريع‌تر بدهي‌ها را خواهيم پرداخت و اين کار را انجام خواهيم داد. فردا هم قرار شد مدارک خلعتبري را بررسي کنيم تا ضرب‌الاجلي مشکل او را هم برطرف نماييم.

رحيمي در مورد اينکه اگر با دايي به توافق مالي نرسيد آيا احتمال دارد قرارداد او را فسخ کنيد، ادامه داد: چرا قرارداد او را فسخ کنيم؟ اين چه بحثي است که شما مطرح مي‌کنيد؟ ما با دايي مشکل مالي نداريم و او اگر من بخواهم با ما قرارداد سفيد امضا مي‌کند. دايي پرسپوليس را دوست دارد و من او را مي‌شناسم که اين حرف را مي‌زنم.

وي در مورد زماني که مديرعامل سپاهان بود و با مسئولان باشگاه پرسپوليس درگيري‌هاي لفظي داشت، اظهار کرد: درباره آب‌هاي آلوده اگر بخواهيد صحبت کنيد که بايد بگويم آن بحث در برنامه 90 تمام شد و مشکلي هم وجود ندارد و تمام صحبت‌هاي من را مي‌توانيد در آرشيو برنامه 90 ببينيد که من همان جا به رويانيان گفتم که سپاهان و پرسپوليس از مکتب شاهين هستند و ما با هم دوست هستيم. حتي زماني هم که سپاهان بودم بارها اعلام کردم که استقلال و پرسپوليس سرمايه‌هاي فوتبال کشورمان هستند.

رحيمي درباره اينکه آيا هواداران سپاهان از اينکه او مديرعامل پرسپوليس شده، اظهار داشت: چرا بايد ناراحت باشند؟ مگر من در کشور ديگري فعاليت مي‌کنم که ناراحت شوند؟ من در کشور خودم هستم و در ايران فعاليت مي‌کنم.

وي در مورد حل مشکلات مالي باشگاه پرسپوليس گفت:‌ بازيکنان در ليگي که گذشت تحت فشار بودند و اذيت شدند و ما بايد هر چه سريع‌تر اين مشکل مالي را حل کنيم و تصميم داريم که از طريق حقوقي هم روي اين مسائل کار کنيم. 20 سال است که طرفداران استقلال و پرسپوليس نگران مسائل مالي باشگاه محبوب‌شان هستند و الان ما بايد روي پاي خودمان بايستيم و هواداران پرسپوليس فقط بايد نگران برد و باخت تيم‌شان باشند نه نگران مسائل مالي.

رحيمي در مورد جلسه با علي دايي هم گفت: سعي مي‌کنيم امروز و فردا با دايي جلسه خوبي برگزار کنيم.

وي در پايان گفت:‌ پنجشنبه جلسه‌اي در باشگاه داريم و من بايد گزارشي ارائه کنم که بخشي از آن هم همين موضوع است اما بدانيد که دايي و رحيمي با هم مشکلي ندارند.


نظرات بینندگان